رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب: انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است

12:38 - 23 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۹۶۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرتیپ دوم علی ملک در جمع فرماندهان سپاه شهرستان رامشیر، گفت: انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است و این وحدت و همدلی قطعا موجبات آرامش و امنیت خاطر هموطنان عزیزمان خواهد شد.
- بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش،  امیرسرتیپ دوم علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب در جمع فرماندهان سپاه شهرستان رامشیر با بیان اینکه ارتش و سپاه علاوه بر همفکری و هم افزایی در راستای ارتقا قدرت تسلیحاتی و نظامی ایران سرافراز، در همیاری و مردم یاری همیشه پیشگام و پیش قدم هستند، گفت: همکاری ارتش و سپاه بسیار مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه انسجام ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان است، اظهار داشت: وحدت و همدلی در نیرو‌های مسلح موجبات آرامش و امنیت خاطر هموطنان عزیزمان خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب با اشاره به اینکه رشادت‍ها و جان فشانی‍های بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس در کنار ارتش قهرمان و مردمی بسیار ارزنده و قابل تحسین است، گفت: افزایش روحیه بسیجی و سلحشوری در بین کارکنان نیرو‌های مسلح، آحاد مردم و همچنین بسط و گسترش فرهنگ بسیجی تنها راه برون رفت و رفع مشکلات است.

در پایان این دیدار سرهنگ کیوان منصوری فرمانده سپاه شهرستان رامشیر ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت روز افزون و چشمگیر ارتش و سپاه در تمامی عرصه‍ها، گفت: صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح برگرفته از تدابیر و فرمایشات سراسر پرمعنا و داهیانه رهبر گرانقدر انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا است چرا که اگر ایشان خط و مشی‍های دلسوزانه و هوشمندانه خود را که با افق وسیع و راهبردی همراه است مطرح نمی‌کردند قطعا این اقتدار و بالندگی وجود نداشت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *