رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: رژیم آمریکا تروریست‌پرور و دشمن واقعی بشریت است

8:46 - 20 دی 1400
کد خبر: ۷۸۸۰۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم آمریکا، تروریست‌پرور و دشمن واقعی بشریت است، گفت: رژیم آمریکا، به دروغ مدافع حقوق بشر است.
-سردار غلامرضا سلیمانی در همایش «روایت مقاومت و مکتب سلیمانی»، گفت: روایت دفاع مقدس و جبهه مقاومت نوعی جهاد است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بهبود شرایط کرونایی کشور، تصریح کرد: ان‌شاءالله با تلاش‌های مسئولین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم عزیزان شاهد‌های جدید بیماری کرونا نباشیم و برنامه‌ها را پیوسته اجرا کنیم.

روایت دفاع مقدس، بسیار حائز اهمیت است
سلیمانی بابیان اینکه روایت دفاع مقدس و جبهه مقاومت در ابعاد مختلف حائز اهمیت است، افزود: ۳۹ سال قبل از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهریور ۱۳۲۰، کشورمان مورد اشغال روس‌ها از شمال و انگلیسی‌ها از جنوب قرار گر فت، حتی یک تیر هم در مقابله با آنها شلیک نشد و حافظه تاریخی ایران روز‌های تلخ را فراموش نمی‌کند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه پلیس جنوب با دخالت انگلیس در آن زمان تشکیل شد، اضافه کرد: بعد با انجام کودتا و درنهایت شاهد پادشاهی رضاخان بودیم، سپس ارتش نوین توسط رضاخان تشکیل شد و ۱۰۰هزار نفر را در این ارتش سازماندهی کرد که با ماهیت سرکوب ملت ایران تشکیل شده بود.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به سرکوب قیام‌های آزادی خواهانه توسط رضاخان، با بیان اینکه خارجی‌ها شاه ایران را انتخاب می‌کردند، تصریح کرد: رضا خان را انگلیسی‌ها پادشاه ایران کردند و این پادشاه قلدر، عشایر را سرکوب کرد که از حافظه ملت ایران پاک نمی‌شود.

تاریخ، روایت گر ذلت بزرگ رضاخان
سلیمانی با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند چه بر سر ایران گذشته است، با تأکید بر اینکه رضاخان قلدر، قلدری، مردانگی و شرف برابر بیگانگان نداشت، اضافه کرد: عدم باور ملت، دین و خدا توسط رضا خان باعث شد تا به چنین ذلتی برسد.

جهاد روایت گری، سنگری مقابل سیاست بیان وارونه تاریخ توسط دشمن
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شرایط جنگ نرم و انعکاس وارونه تاریخ ایران به ویژه فصل انقلاب اسلامی توسط دشمنان، تصریح کرد: جهاد روایت دفاع مقدس در چنین شرایطی که برخی‌ها در لشکر دشمن تلاش دارند تاریخ را وارونه جلوه دهند، بسیار مهم است، باید نسل‌ها بدانند، امام راحل فرهنگ عاشورا را در دفاع مقدس نمایان کرد، حافظه تاریخی ملت ایران و نسل‌های آینده باید سرشار از رشادت‌ها و مجاهدت‌های دفاع مقدس باشد.

پیروزی مقاومت یمن، نزدیک است
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه دفاع مقدس، الگوی جبهه مقاومت است، تصریح کرد: امروز مقاومت به شجره طیبه الهی تبدیل شده است و ائتلاف ارتش‌های بزرگ جهان را شکست می‌دهد و در آینده نیز پیروزی مقاومت یمن نزدیک است.

«سیف القدس»، از پیروزی‌های جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس
وی نبرد «سیف القدس» مقاومت فلسطین را از پیروزی‌های مهم جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: این عملیات‌ها با نگاه ویژه الگویی به دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق شد.

شهید سلیمانی، پرورش یافته مکتب دفاع مقدس است
سلیمانی با تأکید براینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پرورش یافته مکتب دفاع مقدس بود، اضافه کرد:حاج قاسم، یک مصلح بزرگ جهانی بود و لشکر‌های سیاهی و ظلم داعش را شکست داد.

رژیم آمریکا، سردمدار استکبار جهانی است
سلیمانی یه آمریکای جنایت کار به عنوان خالق داعش اشاره کرد و افزود، رژیم آمریکا، سردمدار استکبار جهانی است.

رئیس سازمان بسیج با بیان عمق محتوایی ارزشمند دفاع مقدس، با اشاره به نگاه امام راحل به عملیات‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: امام راحل در زمان عملیات فتح بستان، تربیت جـوانان خالق پیروزی فتح بستان را فتح الفتوح دانستند و چنین ویژگی‌های دفاع مقدس را به یک مکتب تبدیل کرده است.

ضرورت روایت مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت
سلیمانی بر ضرورت روایت مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت کنار روایت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت:، زیرا دشمن در جبهه نرم و رسانه‌ای برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارد.

آمریکا به دروغ مدافع حقوق بشر است
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه رژیم آمریکا، تروریست پرور و دشمن واقعی بشریت است، اضافه کرد: برخی جریان‌های رسانه‌ای را توسط محاهدین تولید محتوا می‌کنند، تا بر افکار عمومی تأثیر بگذارند، آن‌ها به دروغ مدافع حقوق بشر هستند.

سال ۱۴٠۱، سال روایت مکتب شهید سلیمانی است
سلیمانی با تأکید بر اینکه سال ۱۴٠۱، سال روایت مکتب شهید سلیمانی است، اظهار داشت: باید روایات صادقانه، صحیح و ناب با تکیه بر فناوری‌های نوین رسانه‌ای در فضای مجازی انجام شود، تا در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: حمایت‌های مادی و معنوی خوبی را از این جهاد بزرگ روایت گری خواهیم داشت.

 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *