تشکیل ستاد اربعین ویژه ایرانیان با ده کمیته تخصصی

9:48 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۷۸۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان- حسن پلارک گفت: ستاد اربعین ویژه ایرانیان با ده کمیته تخصصی برای ساماندهی زائرین اربعین حسینی در سال 94 تشکیل شده است.
تشکیل ستاد اربعین ویژه ایرانیان با ده کمیته تخصصیبه گزارش خبرنگار سیاسی میزان، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات صبح امروز در حاشیه ی همایش سراسری استانداران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال نیز همچون سال گذشته بیش از دو میلیون زائر ایرانی برای مراسم اربعین عازم کربلای معلی می شوند، اظهار کرد: به منظور ساماندهی زائران میلیونی اربعین امسال ستاد ویژه ای با ده کمیته تخصصی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مهمترین کمیته ستاد مزبور کمیته ی مشارکت مردمی است که وظیفه این کمیته تأمین مایحتاج زائران اعزامی اعم از ایرانی و غیر ایرانی است و این کمیته با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری کاملاَ مردمی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به هماهنگی و تعامل با سازمان هایی همچون شهرداری ها و سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین جهت تسهیل شرایط رفاهی و حمل و نقل زائران اربعین حسینی تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه وضع مالی و معیشتی مردم عراق چندان مطلوب نیست در نتیجه ما باید نیاز های زائران ایرانی اربعین را از داخل تأمین کنیم.

پلارک با اشاره به ایجاد سامانه ویژه ثبت نام اربعین از 15 شهریور در سازمان حج و زیارت گفت: این سامانه به منظور تسهیل امور اداری و صدور روادید زائرین اربعین راه اندازی شده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *