سرلشکر صفوی: شهید سلیمانی چراغ راهنمای مقابله با توطئه‌های دشمن است

13:48 - 18 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۶۰۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا حاج قاسم سلیمانی را تک‌چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است و کمترین انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» در همایش خاطره‌گویی که صبح امروز (شنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: همان‌گونه که فرماندهی معظم کل قوا فرموده‌اند، باید نهضت خاطره‌گویی را در زمینه‌های محتوا و میزان گسترش دهیم.

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد سیاسی و انسانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن ساختن انسان‌هایی در طراز انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و عباس بابایی است؛ این شهیدان پیشگامان امنیت و اقتدار ایران و اسلام هستند.

سرلشکر صفوی، حاج قاسم سلیمانی را تک‌چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی و شیوه مدیریت او می‌تواند الگوی مدیریت در شرایط سخت و جنگی نابرابر باشد. او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است و کمترین انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان خاطرنشان کرد: ما شاهد فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان بودیم که همه این‌ها نشانه‌های افول آمریکا و تحقق اهداف بزرگ اسلام است.

وی افزود: اگرچه خون شهید سلیمانی و مدافعان حرم به دست بدترین دشمنان خدا ریخته شد، اما خون این شهیدان شکست‌های پی در پی آمریکا را به همراه خواهد داشت و خون این شهدا طلیعه پیروزی‌های بعدی انقلاب اسلامی و نوید بخش شکست‌های پی در پی آمریکا و محور‌های عبری، عربی و دولت‌های مرتجع در منطقه است.

سرلشکر صفوی اظهار داشت: امیدواریم با جهاد تبیین و نهضت خاطره‌گویی بتوانیم مظلومیت ملت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم تا آن‌ها با جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در دفاع مقدس و بعد از آن آشنا شوند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود به مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: آن‌هایی که در شلمچه و کربلای ۵ جنگیدند، اگر در کربلا هم بودند در کنار امام حسین (ع) با کفار می‌جنگیدند.

سردار صفوی، شهید سلیمانی را تربیت‌یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم به خوبی بیانات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را شنید و به راستی تربیت شده دست مقام معظم رهبری بود. او به خوبی توانست تدابیر رهبری را اجرا کند و سوریه و عراق را از شرّ داعش نجات دهد.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *