نوری: استقلال لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است

0:01 - 17 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۲۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با احترام به تمام تیم ها، استقلال با توجه به نفرات و شرایطی که دارد از همه تیم‌ها برای قهرمانی لیگ بیست و یکم لایق‌تر است.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: استقلال با وجود صدرنشینی، در این دیدار خوب بازی نکرد و بازیکنان فوتبالی درخور شأن نام استقلال به نمایش نگذاشتند و هیچکدام در شرایط ایده‌آل نبودند. در این دیدار سه امتیاز اهمیت خیلی بالایی برای حفظ فاصله با سایر تیم‌ها داشت، اما آبی پوشان تیم سخت‌کوش و دونده‌ی آلومینیوم را دست کم گرفتند و پس از زدن گل اول فکر کردند که کار به پایان رسیده است. در این دیدار از لحاظ فنی خوب نبودیم و برنامه‌ای برای موقعیت سازی و گلزنی نداشتیم. این بازی باید درس عبرتی برای استقلال شود تا با تمام تیم‌ها حتی تیم‌های ته جدولی هم با تمام وجود بازی کند.

وی ادامه داد: خط دفاع استقلال امسال رکورد بسیار خوبی به ثبت رسانده و گل‌های خیلی کمی دریافت کرده است، اما وقتی بازیکنان خط حمله و هافبک ضعیف عمل کنند فشار تیم حریف به دفاع وارد می‌شود و بر اثر خستگی و عدم تمرکز تیم گل خواهد خورد. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد استقلال در خطوط سه‌گانه بهتر شود، خط دفاع استقلال بسیار خوب عمل کرده، اما وقتی فشار حریف زیاد شود نمی‌توان خیلی مقاومت کرد. بازیکنان خط جلو باید با صلابت و اقتدار بیشتری کار کنند تا دفاع فشار کمتری متحمل شود.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: این بازی شرایط خوبی نداشت و مطلوب هواداران نبود و بیشتر در میانه میدان شاهد گردش توپ بودیم و موقعیت‌های خیلی کمی ایجاد شد. استقلال به دلیل صدرنشینی و آلومینیوم به دلیل شکست سنگین در بازی قبلی، اصلاً خیال باختن نداشتند و بازی حساسیت بالایی داشت و همین باعث شد دو تیم نتوانند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

وی در رابطه با دیدار استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: مس رفسنجان هم مانند آلومینیوم تیمی جوان دونده و با انگیزه است. تمام بازی‌های لیگ برتر چه با تیم‌های بالای جدول، چه میانه جدول و چه انتهای جدول سخت هستند و نباید امتیازات مهم این مسابقات را از دست دهیم. استقلال مقابل آلومینیوم خوب نبود، اما لیاقت و پتانسیل بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، باید بازی با آلومینیوم را فراموش کنیم و در ادامه راه بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.

محمد نوری در پایان در خصوص لیاقت استقلال برای قهرمانی تصریح کرد: با احترام به تمام تیم ها، استقلال با توجه به نفرات و شرایطی که دارد از همه تیم‌ها برای قهرمانی لیگ بیست و یکم لایق‌تر است. کوچکترین کاری که استقلالی‌ها برای هواداران می‌توانند انجام دهند، کسب یک قهرمانی و دادن یک جام به آنهاست. امسال هم در لیگ و هم در جام حذفی می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *