سرلشکر سلامی: شهید سلیمانی فرمانده یک نبرد جهانی علیه تمام شیاطین عالم بود

11:59 - 16 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۲۱۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه گفت: شهید سلیمانی فرمانده یک نبرد جهانی علیه تمام شیاطین عالم بود که جبهه اسلام را به یکدیگر پیوند داد و موجب فرار دشمنان از بلاد اسلامی شد.
- بنا به اعلام  دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی صبح امروز در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم قاسم سلیمانی با بیان اینکه خدا را شاکرم در این ایام ملاقات مردم شریف، وفادار و کریم و دلسوز مردم کرمان را پیدا کردم، گفت: افتخار دارم حامل سلام و دعای خیر و آنگونه که خودشان فرمودند ارادت قلبی به خانواده شهدا باشم.

وی با اشاره به اینکه دو سال گذشته در کرمان در چنین روزی باران بارید، اما نه از آسمان، بلکه از چشم مردم محزونی که سر از پا نمی‌شناختند و در عطش ملاقات با یارشان حاج قاسم بودند، گفت: در میدان این شهر حاضر شده بودند و در مقابل چشمان‌شان دو پیکر مطهر مانند خورشید تجلی می‌کرد.

حاج قاسم حاصل عمر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حاج قاسم حاصل عمر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است و من به اندازه خودم می‌توانم ایشان را توصیف کنم و عظمت او فراتر از ذهن ما است، افزود: حاج قاسم شهید به دنیا آمد، شهیدگونه زندگی کرد و در راه خدا به شهادت رسید.

شهدا همیشه شهیدند، حتی وقتی در این دنیا حیات ظاهری ندارند
اولین بار پاییز سال ۶۰ در یک پایگاه آموزشی در شهر کرمان جوانی خوش‌سیما با نگاه نافذ دیدم که در رخسارش اراده، عزم و جدی بودن می‌درخشید
سلامی با اشاره به اینکه شهدا همیشه شهیدند، حتی وقتی در این دنیا حیات ظاهری ندارند، بیان کرد: اولین بار پاییز سال ۶۰ در یک پایگاه آموزشی در شهر کرمان جوانی خوش‌سیما با نگاه نافذ دیدم که در رخسارش اراده، عزم و جدی بودن می‌درخشید.

وی با بیان اینکه او در حال جمع‌آوری نیرو‌ها برای اعزام به منطقه برای انجام عملیات طریق‌القدس (فتح بستان) بود، اظهار داشت: شهید سلیمانی فرمانده یک نبرد جهانی علیه تمام شیاطین عالم بود که جبهه اسلام را به یکدیگر پیوند داد، آرایش سپاه اسلام در مقابل کفار را ترتیب و دشمنان را از بلاد اسلامی فراری داد.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *