خطیبی: امسال استقلال حواشی سال‌های گذشته را ندارد/ فردا یک تیم متفاوت را می‌بینید

21:20 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۲۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امسال استقلال حواشی سال‌های گذشته را ندارد و همین مساله باعث شده این تیم صدرنشین مسابقات شود.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده، سرمربی مثل مجیدی دارد و مدیری مثل آجورلو دارد. این تیم بر خلاف سال‌های گذشته این فصل یک تیم بسیار خوب و باکیفیت نشان داده و دیدید که نتایج این تیم نسبت به سال‌های گذشته چقدر فرق کرده است.

*امسال استقلال حواشی سال‌های گذشته را ندارد و همین مساله باعث شده این تیم صدرنشین مسابقات شود. این بازی هم برای ما و هم برای استقلال بازی سختی است. فردا ما مثل همیشه به غیر از بازی قبلی، در زمین خودمان شاهد خواهدی بود که یکی از بهترین بازی خود را خواهید دید.

*فردا یک تیم متفاوت را می بیینید و فردا بازیکنانمان توجیه هستند که چه کاری باید انجام بدهند. اگر تمرکز داشته باشیم و با هوش عمل کنیم یک بازی زیبا را به نمایش می‌گذاریم. امیدوارم بازی خوب و با سربلندی آلومینیوم را پشت سر بگذاریم.

*محرومی برای بازی فردا نداریم اما ۲ بازیکن تیم ما مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند. 

*سوال داوری قبل از بازی درست نیست. ما ضربه خوردیم، اما اعتراض نکردیم و نمی کنیم. هدف تیم ما و باشگاهمان این است که فوتبال زیبا انجام بدهیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد، ما اصلا به حواشی توجه نمی کنیم و امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای ما رخ بدهد.

*شکست هفته قبل را از ذهنمان خارج کردیم و تصورمان این است که آن اتفاق رخ نداده است. مطمئنا در آینده این اتفاق می افتد ولی بازیکنانم از نظر ذهنی و روحی آماده کرده ایم که جبران کنند. قطعا فردا همه انگیزه و روحیه را دارند که بازی خوبی انجام بدهند. گذشته را فراموش می کنیم و فقط به بازی با استقلال و دیدارهای آینده فکر می کنیم.

بیشتر بخوانید:
خطیبی: امیدوارم اولین باخت‌مان آخرین شکست‌مان باشد/ بازیکنانم با غرور وارد زمین شدند



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *