رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در تاریخ مقرر برگزار می‌شود

11:02 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۱۵۸
سخنگوی فدارسیون کشتی گفت: با استعلامی که از سوی فدراسیون کشتی از دفتر ریاست محترم جمهوری بعمل آمد، تاریخ حضور ایشان در گرگان با تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، همزمان نیست.

- محمدابراهیم امامی سخنگوی فدارسیون کشتی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پیش از این در خبر‌ها آمده بود که سفر رئیس جمهور به گرگان با برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه‌ انتخابی تیم ملی همزمانی دارد و احتمال به تعویق افتادن این مسابقات دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون کشتی بلافاصله پیگیری‌های لازم را از رئیس دفتر ریاست محترم جمهوری انجام و پس از مذاکرات به عمل آمده مساعدت لازم در این زمینه انجام و همزمانی این سفر با رقابت‌های مذکور رفع شد. بدین ترتیب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور طبق برنامه قبلی روز‌های ۲۱ تا ۲۴ دی ماه در شهر گرگان برگزار می‌شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان استان گلستان، فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان این مسابقات که از اهمیت بسیار بالایی برای کشتی کشور برخورداراست و به عنوان اصلی‌ترین مرحله چرخه‌ی انتخابی تیم ملی محسوب می‌شود در سطح مطلوبی برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *