رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فخری: تاکنون اعزام در ۲۶ رشته به هانگژو قطعی شده/ پاداش بازی‌های آسیایی ۲ مرحله دارد

10:34 - 08 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۲۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: رقابت‌های جهانی دو رشته والیبال و کشتی با بازی‌های آسیایی همزمان هستند و با این ۲ فدراسیون به توافق رسیدیم که بازی‌های آسیایی را مهمتر در نظر بگیرند و در اولویت بگذارند.

- پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در گفت‌وگو با خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار ورزشکار در ۵۲ رشته در این دوره شرکت کنند. برای اولین بار استرالیا و نیوزلند در این دوره شرکت خواهند کرد. البته کسب مدال آن‌ها افتخاری خواهد بود.

* پیش بینی می‌شود ۱۰ هزار ورزشکار در ۵۲ رشته در این دوره شرکت کنند. برای اولین بار استرالیا و نیوزلند در این دوره شرکت خواهند کرد. البته کسب مدال آن‌ها افتخاری خواهد بود.

* یکی از مهمترین نقاط ضعف این دوره از رقابت‌ها اینست که ۵ دهکده فرعی با فاصله زیادی وجود دارند.

* ۶ رشته به این دوره اضافه شده و ۵ رشته که در جاکارتا بودند حذف شده است.

* در دوره قبلی در ۳۵ رشته شرکت کردیم، ولی در این دوره تاکنون اعزام در ۲۶ رشته قطعی شده است.

* به من گفتند چرا برخی رشته‌ها که شانس مدال در بازی‌های آسیایی ندارند، قرار است اعزام شوند، که من در جواب گفتم برای هر رشته‌ای که قرار است اعزام شود سالیانه ۵ میلیارد هزینه شده پس باید در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

* در ۷ رشته دیگر مانند بدمینتون، اسکواش، تنیس، والیبال بانوان، هندبال بانوان، بسکتبال سه نفره بانوان و ورزش سه‌گانه در هانگژو شرکت می‌کنیم، اما در این رشته‌ها شانس مدال نداریم.

*ثبت نام‌های اولیه انجام شده و فرم‌ها را به فدراسیون‌ها ارسال کرده‌ایم و مسئولان فدراسیون‌ها باید آن را مهر و امضا کنند.

* کارگروه روانشناسی ایجاد کردیم و روانشناس‌های مختلف به تیم‌ها معرفی شدند. همه تیم‌ها باید ۴ مرحله تست آمادگی جسمانی بدهند.

* زمان انجام تست آمادگی جسمانی را به مربیان سپردیم، اما انجام این ۴ تست اجباری است. سعی می کنیم تیم اقتصادی راه اندازی کنیم و از پتانسیل مارکتینگ برای این دوره استفاده کنیم.

*رقابت‌های جهانی دو رشته والیبال و کشتی با بازی‌های آسیایی همزمان هستند و با این ۲ فدراسیون به توافق رسیدیم که بازی‌های آسیایی را مهمتر در نظر بگیرند و در اولویت بگذارند.

* در خصوص پاداش مدال آوران در ستاد عالی بازی‌های آسیایی تصمیم گیری خواهد شد. این پاداش ۲ مرحله دارد و پاداش پای سکو تنها پاداش مدال آوران نیست.

* در خصوص تیم فوتبال امید از فدراسیون فوتبال خواستیم جلسه‌ای داشته باشیم و انشالله این جلسه برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *