معاون استاندار تهران: تمهیدات لازم برای تأمین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شد

10:47 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۷۲۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: ۲۳ جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سطح استان در زمینه تامین و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی، تثبیت بازار و قیمت‌ها برگزار شده و در این جلسات تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ، تخم مرغ، میوه شب عید، لبنیات و سایر اقلام اساسی به صورت کارشناسی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در جلسه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار کشور با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ماه‌های پایانی سال اظهار داشت: ۲۳ جلسه قرارگاه امنیت غذایی در سطح استان در زمینه تامین و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی، تثبیت بازارو قیمت‌ها برگزار شده و در این جلسات تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ، تخم مرغ، میوه شب عید، لبنیات و سایر اقلام اساسی به صورت کارشناسی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر استمرار و تشدید نظارت و بازرسی بر واحد‌های تولیدی و صنفی افزود: از اقدامات اساسی صورت گرفته تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت بر مناطق ۲۲گانه شهر تهران است که به اقتضای حجم کار در این مناطق اقدام به تشکیل گرو‌های گشت و نظارت مرکب از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شده است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بسیج در همراهی دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر بازار عنوان کرد: ضمن استفاده از این ظرفیت در سطح استان تهران برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثری از این پتانسیل صورت گرفته و دستگاه‌های ذیربط تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده‌اند.

عسگری همچنین گفت: نظارت و رصد لازم در طول سال به منظور تامین و میزان ذخایر کالا‌های اساسی در سطح استان صورت گرفته و کالا‌های اساسی به میزان کافی در استان موجود است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *