الهامی: سخت‌ترین بُردی بود که گرفتیم/ موقعیت‌های بیشتری نسبت به مس داشتیم

18:27 - 03 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۰۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از روزی که به نساجی آمدم این سخت‌ترین بردی بود که گرفتیم.

- ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از روزی که به نساجی آمدم این سخت‌ترین بردی بود که گرفتیم. تیم بسیار خوب و کادرفنی مجرب و کاربلدی دارند. همه فوتبال ایران باید به آن‌ها غبطه بخورند. استان فوتبال خیز، فوتبال بلد و کاربلدی هستند.

*دو تیم بازی خوبی انجام دادند. یکی از سنگین‌ترین بازی‌ها برای هر دو تیم بود. قطعا در ادامه راه دو تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما ما مستحق برد بودیم. موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم. در نیمه دوم به ما خیلی فشار آوردند، اما بعد از گل بچه‌ها بازی را رفته رفته در اختیار گرفتند و به گل دوم رسیدیم. خواسته ما سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

*دیروز هم گفتم برای برد بازی می‌کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید جانانه می‌گویم. درود بر شرفشان، من را آنقدر شرمنده کردند که نمی‌توانم برایشان کاری کنم. از آن‌ها ممنون هستم که دل هوادارانمان را که چندین سال است اذیت می‌شوند، شاد کردند.  این برد را به هواداران عزیزمان که عذاب می‌کشند، تقدیم می‌کنم.

*داور حتی به من تذکر هم نداد. ربیعی برای تیمش می‌جنگید، من هم برای تیمم می‌جنگیدم. قطعا ما جوابگوی هواداران و سرمایه گذاری که برای تیم شده هستیم. به نظرم هیچ چیز خاصی نبود؛ اگر بود می‌گفتم. محمد ربیعی یکی از یکی از مربیان جوان، کاربلد و آینده دار فوتبال ما است. هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت. این طبیعت فوتبال است. بعضی اوقات تحت فشار و هیجان زیادی هستیم. اگر بی ادبی و گستاخی شده باشد، آن موقع درست است، اما هیچ اتفاقی نیفتاد. محمد همیشه برای من عزیز و قابل احترام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *