کلانتری: تعجب آور بود بازی ۲ بر صفر تمام شد/ شرایط به گونه‌ای نبود اینگونه ببازیم

17:05 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: وقتی موقعیت‌ها از دست برود و تیم جوان باشد از کم تجربگی این اتفاقات رخ می‌دهد.

علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی خوبی بود و موقعیت‌های ما زیاد بود. از تیم خودمان دلگیرم. در مقطعی از بازی حمله کننده بودیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم.

*هر دو تیم فرصت‌های زیادی ایجاد کردند، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. جوانانی که در ترکیب گذاشتیم نخستین تجربه خود را سپری می‌کردند؛ آن‌ها هم از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

*آلومینیوم تغییر سیستم داد و ما صاحب فرصت‌های زیادی بودیم؛ حتی در یک صحنه من تصور کردم که به گل رسیدیم. وقتی این موقعیت‌های از دست برود و تیم جوان باشد از کم تجربگی این اتفاقات رخ می‌دهد. تعجب آور بود که این بازی ۲ بر صفر تمام شده است. شرایط بازی به گونه‌ای نبود که اینگونه ببازیم. اواخر نیمه دوم منتظر بودم که تیم‌مان به گل برسد، چون خیلی خوب بازی می‌کردیم.

*گلی که خوردیم مثل بازی‌های گذشته بازهم شاهد این بودیم که خطای ۵۰-۵۰ را به سود حریف اعلام کردند. نمی‌دانم چرا وضعیت فجر اینگونه است. داور می‌گوید حالا من آن صحنه را خطا اعلام کردم، اما شما چند دقیقه بعد از آن گل خوردید. در صحنه‌ای دیگر کمک داور می‌گفت دوست داشتم خطا بگیرم. نمی‌دانم این حرف چه معنی دارد. مگر دوست داشتنی است؟ با آبروی یک تیم بازی شده است. چطور داور شرایط ۵۰-۵۰ را به سود آلومینیوم اعلام می‌کند؟

*نمی‌خواستم درمورد داوری صحبت کنم. عده‌ای هم نشسته می‌گویند چون باخته‌ام به داوری اعتراض می‌کنم. من افتخار می‌کنم به تیمم و نمی‌گویم که این تیم دومم بود. ما تیم اول و دوم نداریم. ۳۰ بازیکن خوب داریم و خیلی به تیمم اعتقاد دارم. گفته بودم جوانانی در تیم فجر اضافه خواهند شد که هم به این تیم و هم به فوتبال ایران کمک خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *