تصویب ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان در استانداری تهران

9:08 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۷۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران با اشاره به بررسی و تصویب ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان در جلسه بند الف تبصره ۱۸گفت: دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و تسریع در روند امور، طرح‌ها را کاملا بررسی و صلاحیت قانونی سرمایه‌گذاران را از لحاظ نداشتن چک برگشتی و سایر محدودیت‌های آیین نامه‌ای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار دهند.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت‌اله عسگری در جلسه بررسی طرح‌های بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به بررسی و امکان‌سنجی سه برابر ظرفیت تسهیلات اختصاص یافته به استان طرح‌های آماده ارسال به بانک را احصا کنند تا در صورت عدم پذیرش طرح‌ها توسط بانک‌های عامل به دلیل مشکلات و محدودیت‌های قانونی سریعا طرح جایگزین را معرفی نمایند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و تسریع در روند امور، طرح‌ها را کاملا بررسی و صلاحیت قانونی سرمایه گذاران را از لحاظ نداشتن چک برگشتی و سایر محدودیت‌های آیین نامه‌ای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مورد ارزیابی قرار دهند.
 
معاون استاندار تهران با اشاره به بررسی و تصویب ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد تومان در جلسه بند الف تبصره ۱۸ گفت:

در این جلسه، آیین نامه و دستورالعمل‌های تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ مورد بحث و بررسی کارشناسی دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *