کرمانی مقدم: پیش‌بینی می‌کردم بازی راحتی برای پرسپولیس نباشد/ تعویض‌های گل‌محمدی عالی و به موقع بود

9:45 - 25 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۱۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم آل کثیر پایش به گلزنی دوباره باز شد. زیرا منتظر این اتفاق بودیم.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی پُرگل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم بازی راحتی برای پرسپولیس نباشد زیرا حریف تیمی دونده و خوب بود، اما خوشبختانه هنگامی که شاگردان یحیی به گل نخست بازی رسیدند اتفاق خوبی بود زیرا سبب شد پرسپولیس بازی را دست بگیرد و روان‌تر بازی کند.

وی ادامه داد: پس از آن بازیکنان پرسپولیس تلاش کردند به گل دوم برسند که در این امر هم موفقیت آمیز عمل کردند. به نظرم در بازی با پیکان یک عملکرد خوب و مثبت را از پرسپولیس شاهد بودیم.

کرمانی مقدم درباره اعلام صحنه پنالتی و اعتراض بازیکنان پرسپولیس به این صحنه گفت: صحنه پنالتی مشکوک بود، اما ترجیح می‌دهم در این رابطه حرفی نزنم.

*خوشحالم آل کثیر دوباره پایش به گلزنی باز شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: تعویض‌های کادرفنی عالی و به موقع بودند، البته هنگامی که نتیجه ۲ بر صفر بود اگر یک مهاجم از ترکیب خارج و به جای او یک مدافع به زمین می آمد، شرایط بهتر پیش می‌رفت. خوشحالم آل کثیر هم پایش به گلزنی دوباره باز شد. زیرا منتظر این اتفاق بودیم، چون در این مدت خیلی در استرس و فشار بود و بعد از محرومیت از روزهای اوج خود فاصله گرفته و افت کرده بود.

کرمانی مقدم تصریح کرد: گلزنی مقابل پیکان برای آل کثیر اتفاق خوبی بود زیرا باعث شد تا دوباره روحیه خود را به دست بیاورد. اکنون هم با بازشدن پنجره ها دست یحیی بازتر است تا بتواند هم بازیکنان تاجیک را به ترکیب خود اضافه کند و هم نفرات جدیدی را به خدمت بگیرد. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و شاهد تیمی باشیم که هواداران توقع دارند.

*ان شاءالله مدیرعامل زودتر مشخص شود

وی در واکنش به عدم انتخاب مدیرعامل پرسپولیس از سوی وزارت ورزش گفت: ان شاءالله مدیرعامل هم زودتر مشخص شود البته در این مدت سرپرست پرسپولیس با جان و دل کار کرده و بهترین گزینه هم برای مدیرعاملی پرسپولیس خود صدری است، زیرا هم بالای سر تیم است و هم به شرایط مدیریتی پرسپولیس اشراف کامل پیدا کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از شانس بد پیکان، این تیم در دو هفته اخیر هم با استقلال و هم با پرسپولیس بازی کرد، اما باوجود عدم نتیجه‌گیری، باید دانست آنها تیمی جوان و دونده هستند. برای آنها در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم تا بتوانند به آن چیزی که استحقاقش را دارند برسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *