بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی پُرگل مقابل پیکان چه گفتند؟

19:05 - 24 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۱۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری از هفته دهم لیگ برتر با نتیجه‌ای پر گل از سد پیکان تهران گذشت.

عیسی آل‌کثیر بعد از برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خدا را شکر بازی را بردیم. پیکان تیم جوان و باانگیزه‌ای بود و در طول مسابقه دوندگی زیادی داشت. اما خدا را شکر می‌کنم که از این بازی ۳ امتیاز را گرفتیم.

*اعتراض پرسپولیسی‌ها به پنالتی پیکان؟ چیزی از این صحنه نمی‌دانم، ولی بهتر است کارشناسان درباره آن نظر بدهند.

*خوشبختانه شرایط ما خوب است، هفته گذشته توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد، ولی خوشبختانه امروز توپ‌های ما گل شد و به پیروزی رسیدیم.

*در بازی‌های گذشته هم تلاشمان را می‌کردیم، ولی گل نمی‌شد، ولی خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد.

*تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش؟ زیاد به این مسائل توجه نمی‌کنم.

امید عالیشاه:

*نیاز جدی به این ۳ امتیاز داشتیم و توانستیم به پیروزی هم برسیم. قبل از اینکه بازی ۲ بر صفر شود برخی سوت‌های ساده جو بازی را بهم ریخته بود و بازیکنان عصبی شده بودند.

*پنالتی پیکان؟ ظاهراً که پنالتی نبود، اما باید صحنه را ببینم. گویا کمک داور می‌گفت که پنالتی نبود و داور اصرار داشت که پنالتی بگیرد. این اتفاق جای سوال دارد؛ اگر کمک داور در بازی هست باید از حضور او استفاده شود وگرنه که داور به تنهایی قضاوت کند.

*در حال حاضر شرایط خوب است. می‌بینم برخی‌ها که هوادار اصیل نیستند بچه‌های ما را تحت فشار قرار می‌دهند. برخی‌ها هم موج سواری می‌کنند که درست نیست. نیم فصل جام نمی‌دهند و باید منتظر پایان فصل ماند. خواهش می‌کنم کمی رعایت کنند و هوای بازیکنان را داشته باشند، چون لیاقت بازیکنان بیشتر از این‌ها است.

*بازیکنان همیشه با جان و دل تلاش می‌کنند، حتی بازی امروز هم راحت نبود. در بازی قبلی با وجود اینکه خیلی خوب بازی کردیمف، اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. به هر حال فوتبال همین است. هواداران صبور باشند و حمایت کنند تا آخر فصل مزد حمایت آن‌ها را می‌دهیم.

*وضعیت مدیریت باشگاه؟ امیدوارم تکلیف هرچه زودتر مشخص شود. فرقی نمی‌کند که صدری باشد یا هر فرد دیگری؛ نباید این پروسه اینقدر طولانی شوند. سجادی خودش هم ورزشی است و می‌داند که این اتفاق به ضرر باشگاه است.

حامد لک:

*نمی‌توانم خیلی چیز‌ها را بگویم. مقابل من دوربین وجود دارد، بازیکن پیکان با سرعت به من اصابت کرده و من تعادلم را از دست دادم.

*بازیکن حریف با پشتش به من خورد، اما او تصور می‌کرد من به او ضربه زدم. کمک داور به داور وسط زمین گفت بیا با هم صحبت کنیم، ولی او قبول نمی‌کرد. خود کمک داور مدعی بود آن صحنه خطا نبوده، ولی داور اصرار داشت که بگوید پنالتی درست است.

*اعتراضی نداشتم، اما می‌خواستم به بازیکن جوان پیکان بگویم ضربه چیپ را خیلی قشنگ زدی. اینکه او می‌گوید ضربه چیپ را قشنگ زدم درست، اما آخر بازی باید نتیجه را روی اسکوربورد ورزشگاه ببیند.

سیدجلال حسینی:

*زمین خوب نبود، اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خیلی خوب را بگیریم.

*اعتراضات به داور؟ همه اعتراض می‌کنند. متأسفانه داوری‌ها و اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما شده است. در چند بازی این شرایط وجود داشت. متأسفانه دیگران در مصاحبه‌های‌شان هرچه می‌خواهند می‌گویند و شرایط را برای ما سخت می‌کنند. باید کارمان را بهتر انجام بدهیم. مجید صدری باید وقت و تمرکز بیشتری برای تیم بگذارد و کار‌های بهتری انجام بدهد تا شرایط‌مان بهتر شود.

*پنالتی پیکان؟ در این مورد بهتر است کارشناسان صحبت کنند، اما داوران سوت می‌زنند و هرچه هم بگوییم می‌گویند کارشناسان باید ببینند. اعتراض ما مسئله دیگری است. نباید فکر کنند که حرف نمی‌زنیم هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌تواند بگوید و هر کاری دل‌شان بخواهد می‌توانند انجام بدهند. شرایط مدیریت و مدیرعامل باید به گونه‌ای باشد که همه با هم باشیم و بتوانیم جواب این دوستان را بدهیم.

*تجمع هواداران؟ در این چند سال که قهرمان شدیم خیلی مسائل پشت برد‌ها و قهرمانی‌ها پنهان شد و متأسفانه هرکسی هر کاری خواست انجام داد. چند بار گفتم باید با سند صحبت کنیم، اما متأسفانه هیچکس این کار را انجام نداد این مسائلی است که در چند سال قبل برای ما وجود داشت و ما می‌دانستیم شرایط‌مان اینطور سخت می‌شود، اما آن زمان که قهرمان شدیم همه پشت این قهرمانی‌ها پنهان شدند و هر مدیرعاملی آمد هر کاری دوست داشت انجام داد.


برچسب ها: پرسپولیس پیکان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *