اکبری: استقلال ۳ امتیاز حساس از مدعی قهرمانی گرفت/ مربیان هم نسل ما باهوش هستند

0:45 - 24 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان مدعی قهرمانی است و استقلال ۳ امتیاز بسیار مهم و حساس از این تیم گرفت.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر اظهارات داشت: سپاهان در نیمه دوم بازیسازی می‌کرد و استقلال در دفاع بود. سپاهان در ۲۰ دقیقه دوم می‌خواست گل را جبران کند، اما استقلال به خوبی بازی را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: استقلال به ۳ امتیاز شیرین و حساس دست پیدا کرد، آن هم از تیمی مثل سپاهان که مدعی قهرمانی است. این بازی ۶ امتیاز داشت سه امتیاز خود بازی و سه امتیاز عقب ماندن تیم سپاهان بود.

*استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود

اکبری در خصوص شرایط استقلال در جدول لیگ برتر، عنوان کرد: استقلال با شکست سپاهان صدرنشین لیگ برتر شد و با توجه به اینکه مسابقات سخت خود را انجام داده و با تیم‌های پایین جدول بیشتر بازی دارد، صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر با استقلال خواهد بود. 

وی درباره دیدار استقلال با نود ارومیه در جام حذفی، گفت: همیشه دیدار با تیم‌های پایین سخت می‌شود و معمولاً نزدیک می‌بریم. چون این تیم‌ها انگیزه فراوانی دارند و سخت‌کوش هستند. نود ارومیه چیزی برای از دست دادن ندارد و برای برد به استادیوم آزادی می‌آید و استقلال نباید آنها را دست‌کم بگیرند.

*پدیده باید اختلافات و حواشی را کم کند تا نتیجه بگیرد

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار استقلال با پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر، تصریح کرد: پدیده تیم خوبی است و در زمین خودش بهتر هم بازی می‌کند و به سختی می‌توان آنها را شکست داد. با اینکه پدیده در حال حاضر نتیجه‌ای نگرفته است و در پایین جدول لیگ برتر قرار دارد؛ استقلال به امتیاز نیاز دارد و باید برای حفظ صدرنشینی امتیاز از دست ندهد. پدیده امکانات خوبی دارد، اما باید اختلافات و حاشیه‌ها را کم کند تا نتایج بهتری بگیرد. 

اکبری در پایان درباره مربیان استقلالی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: مربیان هم نسل ما باهوش هستند و در زمان بازی کردنشان هم خوب بودند که قهرمانی زیادی در کارنامه‌ آنها دیده می‌شود. آنها دنبال مربیگری رفتند و توانستند در سطح بالا قرار بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *