موسوی: پیروزی مقابل سپاهان روحیه استقلال را بالا می‌برد/ خارجی‌ها تأثیر زیادی در استقلال نداشته‌اند

13:32 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۳۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امسال سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و برای رقیبانش خط و نشان می‌کشد؛ چنانچه استقلال بتواند این تیم را ببرد، روحیه‌اش بالا می‌رود.

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره بازی استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است که در دیدار با استقلال می‌تواند امتیاز از دست بدهد. دیدار این دو تیم همیشه جذاب بوده است. امسال سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و برای رقیبانش خط و نشان می‌کشد، با برد در این دیدار می‌توانیم روحیه بازیکنان را بالا ببریم.

وی در خصوص برد استقلال برابر پیکان در هفته نهم لیگ برتر، تصریح کرد: نتیجه خوبی بود، استقلال نیاز به بُرد داشت، در عین حال احتیاج به حل کردن مشکلات در خط حمله دارد؛ ۲ گل از ۳ گل را دفاع استقلال به ثمر رسانده است. مهاجمان استقلال مخصوصاً بازیکنان‌ خارجی این تیم هنوز نتوانسته‌اند انتظاراتی که از آن‌ها می‌رود را برآورده کنند.

موسوی درباره شرایط استقلال در جدول لیگ برتر، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با صدر جدول فاصله زیادی نداریم. دیدار با سپاهان شش امتیازی محسوب می‌شود؛ زیرا می‌توانیم سپاهان را عقب بندازیم و علاوه بر آن با ۳ امتیاز این مسابقه به صدر جدول نزدیک‌تر شود و به قهرمانی امیدوارتر شود.

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص بازیکنان خارجی این تیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان خارجی فقط در یک دیدار استقلال حضور نداشتند؛ با وجود آن‌ها چند دیدار استقلال مساوی شد. لژیونر‌ها تأثیر زیادی در استقلال ندارند؛ بازیکنان خارجی باید یک سطح از بازیکنان استقلال بالاتر باشد، نه اینکه هم طراز آن‌ها قرار بگیرند. این همه هزینه می‌شود و از آن‌ها انتظار بیشتری می‌رود. یامگا و ژستد باید بدانند که استقلال روی آن‌ها حساب کرده است و بهتر بازی کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *