معاون استاندار تهران: سهل‌انگاری و کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست

9:01 - 21 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۰۴۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه سهل‌انگاری و کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست، گفت: تولید و اشتغال توامان باید در طرح‌های پیشنهادی از محل این تسهیلات مورد تاکید قرار گیرد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه بررسی طرح‌های پیشنهادی بند الف تبصره ۱۸ اظهار داشت: تولید و اشتغال توامان باید در طرح‌های پیشنهادی از محل این تسهیلات مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت استان در بخش‌های مختلف اقتصادی افزود: دستگاه‌های اجرایی تخصصی با امکان سنجی دقیق ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه و ارسال طرح‌ها به دبیرخانه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر تسریع روند پیشنهاد و بررسی طرح‌ها در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل عنوان کرد: سهل‌انگاری و کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و با توجه به پتانسیل استان، باید بتوانیم علاوه بر استفاده از تسهیلات اختصاص یافته به استان از محل باقیمانده کشوری این تسهیلات نیز استفاده نماییم.

عسگری سپس گفت: براساس فرمت نهایی شده توسط دبیرخانه که در اختیار دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده است در این قالب نسبت به معرفی طرح‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه ۵ طرح در حوزه بخش کشاورزی (گلخانه، سبزی و صیفی) مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *