رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی مقابل هوادار چه گفتند؟

21:55 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۵۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل هوادار به اظهار نظر پرداختند.

- وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*اعتراف بازیکن هوادار به گلزنی بادست؟! چه بگویم؟ متأسفانه امروز روز ما نبود. موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد. واقعاً‌ از دست ما خارج بود باید بیشتر کار و تلاش کنیم ولی فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. روی دو اشتباهی که نباید مرتکب می‌شدیم به گل رسیدند. ما تلاش و جبران کردیم اما نباید امتیازات خانگی را به این راحتی از دست بدهیم.

*سکوهای خالی آزادی؟! امیدوارم این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود تا شاهد حضور هواداران‌مان باشیم. باید از امتیازات میزبانی استفاده کنیم. مدتی است که می‌گویند هفته بعد، هفته بعد اما این اتفاق نمی‌افتد. 

*باید بیشتر کار و تلاش کنیم اینکه موقعیت زیاد درست می‌کنیم نشان می‌دهد تیم ما خوب کار می‌کند اما باید این موقعیت‌ها گل شوند.

*لک: خطای بازیکن هوادار را دیدم، اما اعتراضی نکردم که کارت نگیرم

حامد لک پس از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس مقابل هوادار درمورد اینکه گل دوم شاگردان عنایتی با خطای هند بازیکن این تیم به ثمر رسیده است، اظهار داشت: ما اگر بخواهیم درمورد داور صحبت کنیم اجازه بدهیم خودش تصمیم بگیرد. متاسفانه در این صحنه داور اشتباه کرد و باعث شد که ما گل دوم را دریافت کنیم و شرایط برای‌مان بد شود. اگر من هم اعتراضی می‌کردم قطعاً کارت می‌گرفتم و تیم متضرر می‌شد. اگر با داور وارد بحث می‌شدم به تیم ضربه می‌زدم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آن لحظه متوجه چنین اتفاقی شد یا خیر، گفت: بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن می‌توانم تشخیص بدهم توپ کجا می‌آید. توپ را دیدم و به سمت آن حمله کردم، اما ناگهان دیدم که توپ نیست. ضربه‌ای که بازیکن هوادار با دست به توپ زد موجب تغییر مسیر توپ شد و داور هم ندید. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کمک داور ویدئویی داشتیم آن اتفاق نمی‌افتاد. ما سوار بازی بودیم و ۲۰ موقعیت خوب داشتیم و تیم‌مان خوشگل بازی می‌کرد. روز کم شانس مهاجمان ما بود و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. خوب بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم.

عالیشاه: حرفی جز شرمندگی ندارم

امید عالیشاه بعد از تساوی مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرفی جز شرمندگی برای هواداران ندارم.

عالیشاه در مورد اینکه گل دوم با دست زده شده، گفت: خودم در بازی بودم ندیدم امیدوارم هرچه زودتر با این وضعیت var بیاید چون سرعت توپ خیلی بالا بود و داور هم نمی‌توانست تشخیص بدهد. حرفی جز شرمندگی ندارم.

نعمتی: اگر VAR بود راحت می‌توانستند هند بازیکن هوادار را تشخیص بدهند

سیامک نعمتی پس از تساوی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی خیلی  خوبی بود. اما متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. شرمنده هواداران شدیم. مقداری از صدر فاصله گرفتیم. امیدوارم در هفته‌های بعد این مساوی را جبران کنیم و بتوانیم به صدر برگردیم.در کل موقعیت زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در مورد گل دوم تیم هوادار گفت: این گل را از پشت دیدم و احساسم این است که دست برخورد داشته، سرعت توپ آنقدر بالا بود که تشخیص دادنش سخت بود اما اگر VAR بود راحت می‌توانستند هند او را تشخیص بدهند.

نعمتی در مورد زمان ورودش به زمین عنوان کرد: این تشخیص کادر فنی است و هر موقع صلاح بدانند وارد زمین می‌شوم و جانم را هم برای پرسپولیس می‌گذارم. امشب از حدود دقیقه 88 به زمین رفتم ان‌شاءالله در هفته‌های بعد بیشتر بازی کنم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه پرداختی به بازیکنان داشته و آیا الان اوضاع مالی خوب است، گفت: منظورتان از خوب است چیست؟ پارسال را تسویه کردند و کم پیش می‌آمد که پرسپولیس تسویه کند. ما همیشه 5- 6 ماه دنبال پول‌های فصل قبل‌مان بودیم. امسال خدا را شکر پول سال قبل را دادند ولی الان هفته نهم هستیم فکر می‌کنم پرداختی هنوز به هفته نهم نرسیده است.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد مجید صدری راضی است، گفت: تا اینجا هر کاری از دستش برمی‌آمده انجام داده است. امیدوارم از این به بعد هم موفق باشد چون اگر او به تیم کمک کند بچه‌ها هم با روحیه بهتری بازی می‌کنند.

پیروانی: در ورزشگاه آزادی با خطای هند از ما امتیاز گرفتند

افشین پیروانی اظهار داشت: آنقدر مصاحبه کردند و تنش به وجود آوردند. یکی از همکاران‌ تان می‌گوید چرا اعتراض نکردید. در بازی امروز کادرفنی ما بیشتر از بازیکنان اخطار گرفت. قبول کنید مگر می‌شود در ورزشگاه آزادی با خطای هند از ما امتیاز بگیرند؟ یک سوال دارم چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد در این دو سه روز که می‌گویند هوادار از بازی بعدی در سه روز دیگر بیاید؟ امروز 18 آذر بازی بدون هوادار است اما از 21 آذر هوادار می‌تواند بیاید. چه ساز و کاری می‌خواهد صورت بگیرد؟! 

وی تاکید کرد: در دور رفت بیشتر میزبان هستیم پس بیشتر از همه ما ضرر می‌کنیم. اگر بخواهیم حرف بزنیم یک کتاب می‌شود در مورد لیگ امسال صحبت کرد. چرا امروز نباید هوادار ما در ورزشگاه باشد؟ اگر هواداران ما بودند با دست گل‌ می‌خوردیم؟

پیروانی در مورد اینکه بازیکن حریف خودش گفت با دست گل زده گفت: کارشناسان که کارشناسی می‌کنند آیا این صحنه را می‌بینند؟ بیاید به فوتبال بیشتر رسیدگی کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *