تصادف شدید پژو ۲۰۶ با نرده‌های محافظ راه

10:52 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۴۳۴
مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور فاتب از برخورد شدید پژو با نرده‌های محافظ راه در بزرگراه بابایی و وارد شدن این هندریل‌ها به داخل اطاق خودرو به علت سرعت زیاد این سواری خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: درساعت ۰۵:۴۷ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف شدید سواری پژو با هندریل‌ها (نرده‌های محافظ کناری راه) در مسیر بزرگراه بابایی به شرق روی پل امام علی (ع)، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که این سواری به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد به میان هندریل‌ها رفته که پس از ورود این نرده‌ها به داخل موتور و اطاق خودرو، این سواری بالاخره متوقف می‌گردد.

وی ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

همه خانی گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می‌کرد مطمئنا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل‌ها گردد.
 
بیشتر بخوانید:

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خوشبختانه به راننده و کس دیگری آسیبی نرسید و با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه این راننده به صورت سرپایی مداوا گردید.

به همین خاطر از رانندگان تقاضا داریم در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *