آرمات: بیشترین همکاری را با فولاد سیرجان کردیم/ اولویت با تیم ملی والیبال است

10:12 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۷۶۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: اولویت با تیم ملی است و اگر خدایی نکرده کاظمی دچار مصدومیت می‌شد، تیم ملی آسیب می‌دید.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد رو به رشد تیم هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال پس از قبول هدایت این تیم اظهار داشت: خوشبختانه از وقتی که هدایت تیم هورسان را به عهده گرفتم روند تیم رو به رشد بوده و برد‌هایی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم از نظر روحی و روانی روی بازی تیم تاثیر مثبت گذاشته است. متاسفانه بهزاد حیدرشاهی و امین علوی که از بازیکنان باکیفیت و شناخته شده هستند، با نظر کادر فنی قبلی از تیم کنار گذاشته شده بودند و به همین خاطر زمانی که هدایت هورسان را قبول کردم تیم اصلا وضعیت خوبی نداشت و با کمبود بازیکن در پست‌های مختلف مواجه بود. با توجه به اینکه طبق قانون امکان جذب بازیکن جدید را تا نیم فصل نداشتیم سعی کردم در ابتدای حضورم بیشتر روی مسایل روحی و روانی و همچنین انگیزشی بازیکنان کار کنم که موفق هم بودیم و اکنون همه برای موفقیت همدل هستند.

وی افزود: پس از بازی نخست و با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم توانستیم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خوبی داشته باشیم که نتیجه آن را در بازی‌های اخیر دیدیم. در حال حاضر تیم نه تنها از نظر روحی بلکه از لحاظ فنی هم در شرایط کیفی خوبی قرار دارد و در ادامه بهتر هم خواهیم شد. با توجه به اینکه با کمبود بازیکن مواجهیم قطعا در نیم فصل بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در واکنش به تعطیلی لیگ برتر به خاطر حضور تیم فولاد سیرجان در جام باشگاه‌های جهان، خاطرنشان کرد: خودم نهایت همکاری لازم را با تیم سیرجان انجام دادم و یکی از بازیکنان هورسان هم همراه این تیم راهی برزیل شد. در مورد برخی پیشنهادات راجع به عقب افتاده اعلام کردن بازی‌های تیم سیرجان و ادامه لیگ هم باید تاکید کنم که این پیشنهاد اصلا قابلیت اجرا نداشت.

این مربی باتجربه تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنانی از تیم‌های مختلف مانند شهرداری ارومیه، پیکان، هورسان و هراز آمل به همراه تیم فولاد سیرجان راهی برزیل شده‌اند و اگر قرار بر عقب افتادن بازی‌ها بود، باید دیدار‌های تیم‌های دیگر که یار کمکی داده بودند هم به تعویق می‌افتاد.

آرمات در پایان درباره عدم اعزام صابر کاظمی به جام باشگاه‌های جهان به همراه تیم فولاد سیرجان، گفت:، چون اطلاع دقیقی از وضعیت مصدومیت کاظمی ندارم، نمی‌توانم در این باره نظر قطعی بدهم، اما نباید از یاد ببریم صابر کاظمی یک سرمایه ملی است و باید در استفاده از بازیکنان آینده‌نگر بود. کاظمی علاوه بر حضور در المپیک و لیگ ملت‌های والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا، جام باشگاه‌های آسیا و همچنین تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر بازی کرده است و قطعا این حجم از فشار برای یک بازیمن می‌تواند خطرناک باشد و منجر به مصدومیت شود. به نظرم بازیکنان دیگری هم بودند که می‌شد به عنوان یار کمکی و به جای کاظمی راهی جام باشگاه‌های جهان شوند. قطعا اولویت با تیم ملی است و اگر خدایی نکرده کاظمی دچار مصدومیت می‌شد، تیم ملی آسیب می‌دید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *