رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سارقان مغازه‌های نامجو دستگیر شدند

15:21 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۴۴۰
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق و کشف سرقت اماکن خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هفدهم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از اماکن خصوصی در کلانتری ۱۰۶ نامجو تشکیل و برای کشف و پی جویی به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود ۳۰ مهرماه، آموزشگاه متعلق به شاکی واقع در خیابان شریعتی، مورد سرقت قرار گرفته و اموالی شامل سه دستگاه لب تاب، پروژکتور، دو دستگاه تلویزیون، دو عدد پرینتر و ... به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال ربوده شده است.

سرهنگ دستخال تصریح کرد: با حضور کارآگاهان در محل سرقت و تحقیقات محلی مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودرو پراید سرمه‌ای رنگ اقدام به سرقت اموال شاکی کرده‌اند که تصاویر سارقان احصاء و همچنین هویت متصرف خودرو به نام امید به آدرس میدان پونک شناسایی شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه کارآگاهان ضمن بررسی تصاویر سارقان موفق شدند هویت یکی دیگر از سارقان به اسم ابراهیم را شناسایی کنند، گفت: متهم در پی جوئی‌های انتظامی به بزه انتسابی معترف شد که با اعتراف ابراهیم به بزه انتسابی دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت و در عملیاتی ضربتی امید دستگیر و در تحقیقات از وی به بزه انتسابی معترف شد؛ همچنین هر دو متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *