چشمی: دربی قشنگی نبود/ یزدانی: اگر امروز VAR بود به نظرم استقلال بازی را می‌بُرد

19:33 - 13 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۲۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم استقلال تهران گفت: به گل‌محمدی گفتم اگر داور به شما کارت داد، دو برابرش را به نیمکت ما داد.
- در پایان دربی ۹۷ پایتخت که با تساوی بدون گل سرخابی‌ها با اتمام رسید، مداقعان استقلال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* سیاوش یزدانی

* به دلیل حساسیت بازی فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر عادلانه بود، ولی باز هم مسائل داوری تأثیرگذار بود. در رختکن دیدم که صددرصد پنالتی بود و موعود بنیادی‌فر آن را نگرفت. در یک صحنه هم ترابی باید اخراج می‌شد که روی خودم خطا کرد.

* صالح مصطفوی حق دارد عصبی باشد یک پنالتی ما را آخر بازی نگرفتند. وقتی کنار خط مربیان آن‌ها آنطور شلوغ می‌کنند، سوت‌ها برمی‌گردد. چند بار به فرهاد مجیدی گفتم صحت کن سوت داور برنگردد.

* فکر کنم در این ۴-۵ دربی که بازی کردم حداقل سه پنالتی برای ما نگرفته‌اند. با توجه به شرایط داوری امروز شاهد پیروزی بودیم، اما کیفیت بازی زیاد بالا نبود.

* در اینگونه بازی‌ها بیشتر ضربات ایستاگی و اشتباهات مدافعان که منجر به پنالتی و خطا می‌شود کاربرد دارد و ما روی این موارد حساب کرده بودیم، اما داور ندید.

* خیلی جالب است که پرسپولیسی‌ها می‌گویند VAR بیاورید، اگر امروز VAR بود به نظرم بازی را می‌بردیم، چون هم اخراجی داشتند و هم پنالتی ما را آخر بازی می‌گرفت.

* فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد امیدوارم زودتر برگردند.

* روزبه چشمی

* دربی قشنگی نبود. نه ما خوب بازی کردیم، نه آن‌ها. من هم همان ابتدا از هواداران عذرخواهی کردم، اما می‌شد پنالتی ما را بگیرند و یک بر صفر برنده شویم.

* در بازی با آبادان موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، درست، اما شما فرض کنید ما ۳ بر صفر جلو بودیم، آیا نباید مثلا پنالتی بگیرند که چهارمی را هم بزنیم؟ اگر پنالتی اتفاق بیفتد، باید بگیرند و چکار دارند که ما موقعیت از دست می‌دهیم یا نه. دو پنالتی واضح ما را نگرفتند و بازی قبل هم یک مورد.

* اگر در دو بازی پنالتی می‌گرفتند، الان می‌توانستیم ۶ امتیاز بگیریم. هواداران هم روی این موج که ما موقعیت از دست دادیم، سوار نشوند. فقط نمی‌توان به کیفیت بازی نگاه کرد، یک بار هم در روز بدمان می‌توانیم ببریم.

* در مورد بازی با آبادان حرف نزده بودم، اما وقتی هر هفته این اتفاق می‌افتد، نمی‌توان چیزی نگفت. باید داور شهامت داشته باشد و اگر پنالتی، شد، بگیرد چه برای ما چه برای آنها.

چیز خاصی نبود. به گل‌محمدی گفتم اگر داور به شما کارت داد، دو برابرش را به نیمکت ما داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *