کشف یک قبضه سلاح جنگی در شهرک غرب

15:41 - 13 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۱۵۷
رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان سلاح جنگی در فضای مجازی و کشف یک قبضه سلاح خبر داد.

- سرهنگ یزدان سلیمان آبادی، رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری یکی از فروشندگان سلاح جنگی در فضای مجازی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه او در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

سرهنگ سلیمان آبادی با اشاره به اینکه ماموران پایگاه، یازدهم آذر ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی کشف شد و پس از انتقال متهم و انجام بازجویی‌های مقدماتی، مشخص شد که متهم سلاح‌های جنگی را از همدستش در استان‌های غربی کشور تهیه می‌کرده و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی قصد فروش آن را داشته است.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید می‌کند، همچنین شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *