انس با قرآن طراوت و تزکیه نفس را به همراه خواهد داشت

23:30 - 26 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۶۱۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بیان اینکه تزکیه نفس و طراوت روح و روان انسان‌ها از طریق انس با قرآن فراهم می‌شود، اظهار امیدواری کرد کارکنان زندان‌ها با توجه به تعالیم قرآنی سهم بیشتری از برکات قرآن را به خود اختصاص دهند.
انس با قرآن طراوت و تزکیه نفس را به همراه خواهد داشتبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان، در ادامه برگزاری مسابقات مختلف قرآنی ویژه گروههای مددجویان و نیروهای وظیفه، دوره مسابقات قرآنی استانی با حضور کارکنان زندانهای استان اصفهان در رشته های مفاهیم،قرائت،حفظ و اذان به میزبانی اداره زندان شهرستان لنجان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که رضایی دادستان،سجاد فرماندار ،حجت الاسلام ریاحی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان نیز حضور داشت، امیری مدیر کل زندان های استان در طی سخنانی با قدردانی از حضور کارکنان در امر قرآن و مسابقات استانی گفت:ما به عنوان مجموعه کارکنان زندانها بدلیل نوع کار و تلاشی که در سطح زندانهای استان داریم و با افراد آسیب دیده و آسیب پذیر مواجه هستیم قبل از شروع هر کار و فعالیتی بایدیاد و نام خداوند و قرآن را در نظر داشته باشیم و با انس با قرآن زندگی سالم و مسیری صحیح را برای خود رقم بزنیم.

امیری در ادامه سخنانش خطاب به کارکنان تصریح کرد: تمام سعی و فکرتان براین باشد که با هدف قرب الهی برای خدمت به افراد آسیب دیده و با توصیه و گسترش فعالیت های قرآنی و مذهبی در بین مددجویان قدم بردارید و بتوانید در امر اصلاح و تربیت مددجویان به عنوان یک معلم و مربی قرآنی موثر باشید.

مدیر کل زندانهای استان توصیه به گسترش فعالیت های قرآنی در بین کارکنان و خانواده ها را یکی از برنامه های مهم در امر افزایش روحیه و نشاط نام برد و خواستار برنامه ریزی بیشتر و افزایش مسابقات فرهنگی مذهبی و قرآنی گردید.

در این دوره از مسابقات که با حضور 71 نفر از کارکنان زندانهای استان با داوری داوران اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان برگزار شد در رشته مفاهیم  پاسیار حسنی از زندان نائین اول ،الله بخش نیکنام از زندان مرکزی مقام دوم ومحسن فلاحتی از زندان نائین مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ 5 جزءقرآن کریم سید حسین سجادی از زندان مرکزی،حفظ 3 جزء مهدی شیخ زاده از زندان کاشان ودرر شته حفظ 1 جزء محمود مهرابی از زندان مرکزی مقام اول را کسب کردند.دررشته قرائت نیز سید حسین میرلوحی از زندان مرکزی،مصطفی مایلی (روشندل)از اداره کل و مهدی حاجی از زندان کاشان مقام اول تا سوم را کسب نمودند.در پایان نیز با حضور مسئولین با اهداء لوح تقدیر و اهداء هدیه نقدی از پرسنل دارای رتبه برتر تجلیل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *