عضو جامعه روحانیت مبارز: عملکرد سه ماهه دولت مردمی قابل دفاع است

7:00 - 27 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۸۳۲
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه عملکرد دولت سیزدهم در طول سه ماهه اخیر ارزنده، کاربردی و قابل دفاع است، گفت: انجام سفرهای استانی، تکیه به‌قدرت مردم و اجازه حضور آن‌ها در امورات مختلف کشور، منجر به افزایش سرمایه اجتماعی شده است.
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد صد روزه دولت سیزدهم گفت: عملکرد دولت سیزدهم در طول سه ماهه اخیر ارزنده، کاربردی و قابل دفاع است.
 
وی افزود: روند کنونی در دولت سیزدهم، این امیدواری را در بین مردم، نخبگان و سیاسیون ایجاد کرده است که دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی همانند ریاست بر قوه قضاییه دوران موفقی باشد و شاهد تحول ساختاری و عملکردی قوه مجریه باشیم. 

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: هنوز برای ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم زود است و باید به دولت زمان داد تا برنامه‌های خود را اجرایی و انتصابات خود را در تمام قسمت‌ها تکمیل کند. 

ابراهیمی با اشاره به انتخاب هوشمندانه عنوان «مردمی» از سوی دولت سیزدهم گفت: انجام سفرهای استانی، تکیه به قدرت مردم و اجازه حضور آنها در امورات مهم منجر به افزایش سرمایه اجتماعی شده است و قطعا  به اجرای راهبرد‌های کلان و توسعه‌ای دولت همانند دوران دفاع مقدس کمک خواهد کرد. 
 
وی با اشاره به اقدامات تحول دولت بیان کرد: تصمیمات دولت در زمینه ساخت مسکن، کنترل تورم، بورس، ارتقای معیشت مردم، اشتغال، سیاست خارجی و نیز پیشبرد قاطعانه مذاکرات قطعاً در زمان مقتضی به ثمر می‌نشیند و در معیشت و رفاه مردم موثر و مفید خواهد بود. 
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *