رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صحبت‌های مربیان و بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست سوریه

12:25 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۷۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۲ برد متوالی مقابل لبنان و سوریه در یک قدمی صعود به جان جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفت.

- تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ششمین دیدار خود در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان در اردن مهمان تیم ملی سوریه بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید تا ایران با کسب پنجمین برد خود ۱۶ امتیازی شود و بالاتر از کره جنوبی مقتدرانه در صدر گروه A بایستد.

پس از این پیروزی شیرین، مربیان و بازیکنان تیم ملی ایران صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* دراگان اسکوچیچ

 واقعاً از این پیروزی خوشحالم و بخش اصلی شادی من بیشتر برای مردم ایران است. تقریباً به جام جهانی صعود کرده‌ایم. پیروزی مقابل سوریه اهمیت زیادی داشت و بازیکنان نمایش بی‌نظیری داشتند. رکورد‌ها زیاد مهم نیستند و مهمترین موضوع پیروزی تیم ملی تا قطعی شدن صعود به جام جهانی است.  

* کریم باقری

 بازیکنان ایران واقعاً عالی بازی کردند و باید این پیروزی را به ملت ایران تبریک بگویم. از مردم می‌خواهیم دعا کنند تا ملی‌پوشان در دیدار‌های بعدی با امتیاز‌های خوب صعودشان به جام جهانی را صد درصد کنند. مردم مطمئن باشند بازیکنان تیم ملی تلاش‌شان را می‌کنند و انتظار حمایت دارند که مردم این کار را انجام می‌دهند.

* سردار آزمون

 این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم می‌توانیم با یک برد دیگر راهی جام جهانی شویم، اما نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است.

* علی قلی‌زاده

متاسفانه یکی، دو موقعیت را خراب کردم، ولی امشب جبران کردم و گل زدم. مسیرمان برای صعود به جام جهانی هموار شد و فکر کنم ۸۰ تا ۹۰ درصد راه را رفته‌ایم. به این موضوع فکر نمی‌کنیم و باید بازی‌های بعدی را هم ببریم. زمین بازی وضعیت وحشتناکی داشت.

* کریم انصاری‌فرد

 این پیروزی مبارک همه مردم ایران باشد. امیدواریم همیشه دل مدم شاد باشد.

* سعید عزت‌اللهی

خدا را شکر که موفق به کسب دو پیروزی دیگر شدیم و امیدواریم جشن صعود را در حضور هواداران بگیریم. بازیکنان با همه وجودشان تلاش کردند و با توجه به شرایط آب و هوایی و زمین، خدا را شکر که دو بازی سخت را با برد پشت سر گذاشتیم. سوریه و لبنان شاید در جدول وضعیت خوبی نداشتند و زیاد امتیاز نگرفته باشند، اما دیدار‌های سختی مقابل این دو تیم داشتیم.

* شجاع خلیل‌زاده

خدا را شکر می‌کنم که در این زمین افتضاح، موفق شدیم بازی را ببریم. این زمین برای بازی فوتبال نبود و نمی‌توانستیم بازی کنیم. در مورد مصدومیت پایم باید بگویم فکر کنم کشاله‌ام دچار کشیدگی شده و ۲۰ سانتیمتری کِش آمده باشد.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان

 این برد را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنیم. فکر کنم صعودمان قطعی شده باشد و تنها باید یک امتیاز از بازی بعدی بگیریم.

* امیر عابدزاده

خدا را شکر که مردم از این برد خوشحال هستند و خودم هم خوشحالم. توکلم به خداست و تلاشم را می‌کنم که وظیفه‌ام را در زمین انجام دهم. هدف همه بازیکنان صعود به جام جهانی است. فکر می‌کنم پدرم از حضورم در ترکیب تیم ملی خوشحال بوده و خوشحالم که باعث افتخار خانواده‌ام شدم.

* مجتبی خورشیدی

در نیمه اول، ۲ دوگل زدیم و خیالمان راحت شد. امیدوارم بازیکنان دل مردم را شاد کرده باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *