ریزش نخاله‌های خطرناک در بزرگراه امام علی (ع)

10:04 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۶۹۸
رانندگان خودرو‌های سنگین از مهار صحیح بار قبل از حرکت مطمئن شوند.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی همه خانی به نقل از رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: شب گذشته در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به جنوب بعد از محلاتی، ریزش نخاله و سنگ از روی یک دستگاه کامیون باری در حال حرکت باعث کندی حرکت و ایجاد خطر برای دیگر خودرو‌ها شد.

وی ادامه داد: ریزش این نخاله‌ها از این کامیون در حال حرکت به علت عدم مهار صحیح حمل بار، باعث پخش شدن این نخاله‌ها در لاین میانی این بزرگراه شد که باعث کندی حرکت در این محدوده گردید.

همه خانی گفت: به همین دلیل و اهمیت موضوع، بلافاصله تیم منطقه ۲۵ بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این محدوده حاضر و نسبت به توقف و توجه به راننده این کامیون اقدام و نسبت به به هدایت رانندگان به لاین صحیح با اشاره با سوت و راکت مشغول شدند.

وی بیان داشت: راننده این کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفت و مکلف شد نخاله‌های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید.
 
بیشتر بخوانید:

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند.

همه خانی ادامه داد: ریزش نخاله‌ها از روی بار کامیون‌ها خطرات بسیاری دارد و خدای ناکرده اگر با شیشه خودرویی برخورد کرده و یا زیر لاستیک خودروی در حال حرکت رود و یا به سر و صورت رانندگان عبوری وعابرین پیاده برخورد نماید تمامی مسئولیت و عواقب آن بر عهده راننده کامیون می‌باشد.

وی در پایان از رانندگان حمل بار خواست در صورت حمل بار‌هایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آن‌ها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار اطمینان حاصل کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *