مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی برگزار شد

15:59 - 25 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۵۶۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دختر شهید سلیمانی در مراسم تشییع و تدفین شهیده فاطمه اسدی گفت: دشمنان ما بدانند تا زنان قهرمان و مادرانی پاک‌نهاد مانند شهید «فاطمه اسدی» هستند، فرزندان ایران‌زمین که شیر شجاعت و دلیری آنان را نوشیده‌اند، خواب راحت را از چشمان‌شان خواهند ربود و مزدورانشان چه دمکرات و چه داعش را ناکام خواهند کرد.
- بنا به اعلام کانال خبری معراج شهدا، مراسم تشییع و تدفین شهیده فاطمه اسدی در امامزاده هاجره خاتون سنندج و با حضور پر شور مردم غیور کردستان برگزار شد.  

«زینب سلیمانی» فرزند سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، در این مراسم گفت: به نمایندگی از خانواده شهید سلیمانی دست یکایک شما مردم کردستان را می‌بوسیم و این شعار نیست و ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه شهید سلیمانی به کرد‌ها افزود: در مکتب حاج قاسم شیعه، سنی و مسیحی تفاوتی نداشت چراکه برای همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان می‌جنگید.

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: از اینکه امروز در جمع مردم کردستان حضور دارم افتخار کرده و خاضعانه در برابر محبت مردم این دیار تعظیم می‌کنم

زینب سلیمانی همچنین صبح امروز در مراسم وداع با پیکر تازه تفحص شده شهیده فاطمه اسدی که در خیابان فردوسی سنندج برگزار شد اظهار داشت: حاج قاسم به کردستان بسیار علاقه‌مند بود و این را در سیر زندگیشان می‌توان دید.

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی را به یاد بیاوریم که توفیق شهادت را زمانی به دست آورد که خم شد تا اجازه حضور در جبهه‌های جنگ را از پدر و مادرش به دست آورد.

دختر شهید سلیمانی با بیان اینکه زنان قهرمان با عفت و عزت در میدان‌های جنگ حاضر شدند، گفت: امروز در محضر مادری پاک هستیم که گرفتار دام جنایتکاران شد.

آبان ۱۴۰۰ پیکر مطهر بانوی شهیده فاطمه اسدی پس از ۳۷ سال توسط گروه‌های تفحص شهدا تفحص شد. این اولین بار است که پیکر مطهر یک بانوی شهیده تفحص گروه‌های تفحص کشف می‌شود.

تفحص پیکر مطهره این بانوی مظلومه پرده از جنایت حزب منحوس دموکرات در کردستان بر خواهد داشت.

 

 


برچسب ها: دفاع مقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *