معاون استاندار تهران: قبل از اصلاح زیرساخت‌ها در تهران نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی انجام داد

13:23 - 24 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۱۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار تهران گفت: استان تهران بیش از این ظرفیت بارگذاری ندارد و تا زیرساخت‌ها اصلاح نشود، نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی را انجام داد؛ همچنین باید به اراضی کشاورزی در این حوزه توجه کرده و برای حفظ و نگهداری از آن‌ها تدابیر لازم انجام شود.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه ساماندهی لکه‌های صنعتی تهران اظهار داشت: باید سیاست راهبردی مناسبی برای نواحی صنعتی شکل بگیرد و با توجه به هجوم مهاجرت به تهران این امر ضروری است.

وی افزود: استان تهران بیش از این ظرفیت بارگذاری ندارد و تا زیرساخت‌ها اصلاح نشود، نمی‌توان برنامه ریزی درستی را انجام داد؛ همچنین باید به اراضی کشاورزی در این حوزه توجه کرده و برای حفظ و نگهداری از آن‌ها تدابیر لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه جلوگیری از توسعه برنامه ریزی نشده لکه‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود؛ عنوان کرد: توجه همه ما به صنعت و تولید است، منتها این کار باید بر اساس نظام و برنامه خاص شکل بگیرد و در این زمینه همه افراد می‌توانند پیشنهادات خود را از نگاه سازمانی مطرح کرده که امیدواریم منجر به یک سری ابلاغ‌هایی شود که از طریق ما به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داده می‌شود ارائه گردد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *