قطع دست دلالان از بازار با خرید تضمینی زعفران/ خرید تضمینی زعفران تا شهریور ماه سال ۱۴۰۱انجام می‌شود

17:28 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۷۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیر مرکز ارتباطات امور مجلس و استان ها گفت: هدف ما در حمایت از خرید تضمینی زعفران این است که بیشترین سود به کشاورزان برسد و دلالانی که باعث افزایش قیمت می‌شوند را حذف کنیم و خرید تضمینی زعفران تا شهریور ماه سال آینده .
- علیرضا جاویدعرب‌شاهی در جمع خبرنگاران در خصوص خرید تضمینی زعفران، گفت: خرید تضمینی زعفران با استفاده از ظرفیت اتحادیه و تعاونی‌ها طی چند هفته آغاز شده است.

وی افزود: هدف ما در حمایت از خرید تضمینی زعفران این است که بیشترین سود به کشاورزان برسد و دلالانی که باعث افزایش قیمت می‌شوند را حذف کنیم.

مدیر مرکز ارتباطات امور مجلس و استان‌ها گفت: در تمام شهرستان‌ها مراکز خرید و جمع‌آوری با هماهنگی جهاد کشاورزی استان و سازمان تعاون روستایی مشخص شده است و اعلام کرده ایم تا شهریور ماه سال آینده کشاورزان نگران نباشند، زیرا خرید تضمینی زعفران انجام می‌شود.

عرب‌شاهی در ادامه بیان کرد: با توجه به تنش آبی امسال، میزان تولید زعفران کاهش پیدا کرده و ۲۵۰ الی ۳۰۰ تن برآورد محصول زعفران را داریم.

وی اظهار کرد: طبق تمهیداتی که اندیشیده شده سعی می‌کنیم وجه محصول زعفران را پس از دریافت ظرف ۱۰ روز به حساب کشاورزان واریز کنیم.
 
 

 

انتهای پبام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *