رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گرگان یا کیش میزبان احتمالی بازی‌های نساجی

14:50 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۰۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
به دلیل نامناسب بودن چمن ورزشگاه شهدای ساری مسئولان باشگاه نساجی تصمیم گرفتند در صورت امکان در یکی از شهر‌های گرگان یا کیش میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند.

- وضعیت چمن ورزشگاه ساری به حدی نامطلوب است که مسئولان باشگاه نساجی به فکر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر افتادند.

بعد از اینکه ورزشگاه وطنی در مورد مقرر آماده نشد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، ورزشگاه شهدای ساری را در اختیار نساجی قرار دادند تا آن‌ها از این پس در این ورزشگاه میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند، اما به دلیل نامناسب بودن شرایط چمن این ورزشگاه با وجود تلاش‌های مسئولان این تیم چمن مناسبی آماده مسابقات نشد و به نظر می‌رسد در ادامه نیز کیفیت بهتری ایجاد نخواهد شد.

از این رو طی روز‌های اخیر مسئولان باشگاه نساجی مربیان خود را راهی گرگان و کیش کردند تا ورزشگاه‌های این دو شهر را ارزیابی کرده در صورت امکان در یکی از این دو شهر میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند. ظاهرا مسئولان استان مازندارن با وجود این که تیمی لیگ برتری دارند، در تامین زمینی مناسب برای مسابقاتش عاجز هستند و نتوانستند ابتدایی‌ترین نیاز تیم شهرشان را برآورده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *