رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: غیبت طارمی هیچ تأثیری در کیفیت تیم ملی ندارد/ به راحتی به جام جهانی صعود می‌کنیم

16:58 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۹۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بنا باشد هر بازیکنی ساز خودش را بزند دیگر آن تیم رنگ‌ موفقیت را به چشم دیگر نخواهد دید.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان و سوریه در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: باید دانست اسکوچیچ از زمان حضورش در تیم ملی توانسته بهترین نتایج را بگیرد. خیلی‌ها از بدو ورود مخالف حضورش بودند، زیرا اعتقاد داشتند برای سرمربیگری تیم ملی خیلی کوچک است و نباید سکان هدایت تیم ملی به دست چنین فردی سپرده شود.

وی ادامه داد: این را باید در نظر گرفت در زمان حضورش در تیم‌های فولادخوزستان، خونه به خونه، ملوان و صنعت نفت آبادان اگر چه بازیکنان متوسطی در اختیار داشت، اما توانست بهترین نتایج و رهاورد را داشته باشد. به نظرم مربی موفق است که بتواند با بازیکنان کوچک و ناشناخته یک خروجی خوب به همراه داشته باشد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: اسکوچیچ باید دیگر چه کاری انجام دهد تا هواداران و پیشکسوتان از عملکرد او راضی باشند. او از لحاظ فنی پخته و به کارش هم علاقه زیادی دارد و اصلاً دنبال حاشیه نیست. اگر آقای x چنین صحبت‌هایی را بر زبان‌آورده و از سوی دراگان به تیم ملی دعوت نشده دلیل بر این نیست توانایی‌های فنی او پایین و بی کیفیت است بلکه بر عکس خیلی خوب هم در باشگاه خودش می‌درخشد، اما به هر حال تصمیم کادرفنی این بوده که این شخص به اردو دعوت نشود و تنها دلیلش هم صحبت‌های مطرح شده علیه سرمربی تیم ملی بوده که چندان به مذاق کادرفنی نیامده است.

عربشاهی تصریح کرد: اگر بنا باشد هر بازیکنی ساز خودش را بزند دیگر آن تیم رنگ‌ موفقیت را به چشم دیگر نخواهد دید. نباید فراموش کرد خیلی از مربیان بزرگ دنیا هم با چنین رفتار‌هایی به شدت برخورد می‌کنند. غیبت طارمی هیچ تاثیری در کیفیت تیم ملی ندارد، زیرا خوشبختانه بازیکنان باکیفیتی در خط حمله هستند که می‌توانند برای هر تیمی زهردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دو بازی آینده مقابل لبنان و سوریه با موفقیت از زمین بیرون بیاییم تا با ۱۶ امتیاز بیشتر راه را برای حضور در جام جهانی طی کرده باشیم. مطمئنم تیم ملی خیلی راحت می‌تواند مانند دوره گذشته در این دوره هم به راحتی از گروهش به جام جهانی صعود کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *