حزب الله لبنان خواستار تحقیقات درباره عوامل و اهداف حمله به منزل نخست وزیر عراق شد

20:53 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۳۰۱
حزب الله لبنان با انتشار بیانیه از ضمن محکوم کردن حمله به منزل نخست وزیر عراق، خواستار تحقیقات درباره عوامل و اهداف این حمله شد.

-  طبق گزارش شبکه تلویزیونی المنار لبنان، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن حمله بامداد امروز به منزل نخست وزیر عراق خواستار تحقیقات درباره عوامل و اهداف این حمله شد و تاکید کرد: حزب الله با تندترین لحن حمله خائنانه به منزل نخست وزیر عراق مصطفی کاظمی را محکوم می‌کند.

حزب الله لبنان در این بیانیه ضمن تبریک برای سلامتی الکاظمی و همراهانش، خواستار تحقیقات دقیق و قاطعانه برای کشف شرایط این حمله و عوامل و اهداف شوم آن شد و اعلام کرد: حزب الله خواستار تلاش صادقانه و خالصانه برای جلوگیری از فتنه و حفاظت از امنیت و ثبات عراق است.

در ادامه این بیانیه آمده است تا ضمن رسیدگی به اختلافات سیاسی در عراق از طریق منطق، گفتگو، صبر و عزم راسخ برای یافتن راه حل‌های مسالمت آمیز، راه را در مقابل کسانی که می‌خواهند عراق را از داخل سرنگون کنند تا به دشمنان خوش خدمتی کنند، مسدود کنند.

محل سکونت نخست وزیر عراق در منطقه سبز بغداد بامداد امروز هدف حمله پهپاد انفجاری قرار گرفت که الکاظمی از این عملیات ترور جان سالم بدر برد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *