رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار تهران: این هفته ستاد پدافند غیرعامل را تشکیل می‌دهیم

8:01 - 12 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۹۶۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با بیان اینکه این هفته ستاد پدافند غیرعامل را تشکیل می‌دهیم، گفت: تکالیف دستگاه‌ها نیز در این راستا، مشخص است و کاری که ما باید کنیم این است که پای اجرای تکالیف دستگاه‌ها و قانون بایستیم.
محسن منصوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل پیرو حمله سایبری اخیر گفت: درباره اتفاقی که برای موضوع سوخت افتاد، از همه همکارانم تشکر می‌کنم.
 
استاندار تهران بیان کرد: اشکالی که در سیستم‌های کارت‌خوان پمپ بنزین‌ها اتفاق افتاد، ممکن بود مسئله جدی ایجاد کند منتها هوشیاری همه دستگاه‌ها از شورای تامین، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، دستگاه اطلاعاتی و قضایی واقعا منجر به این شد که با کمترین هزینه این موضوع را اداره کنیم.

وی تصریح کرد: در سطح استان تهران ۳۴۰ واحد سوخت گیری و پمپ بنزین داریم که به فضل خدا در هیچکدام از این‌ها اتفاقی نیفتاد و بلافاصله فرآیند اصلاح و احیای این موضوع هم شکل گرفت.

منصوری بیان کرد: مصمم هستیم در استان تهران ۲ موضوع مهم پدافند غیر عامل و مدیریت بحران را با جدیت دنبال کنیم، واقعا اگر با شرایط موجود در سطح تهران اتفاقی بیفتد، مدیریت و جمع کردن کار بسیار سخت می‌شود؛ این پروژه کوتاه مدت هم نیست.

استاندار تهران یادآور شد: در تهران زیرساخت‌های فراوانی مستقر شده است و قبل از استقرار، باید اصول و پدافند غیرعامل در آن‌ها رعایت می‌شد.

وی عنوان کرد: در مواردزیرساختی که در سال‌های اخیر در حال ساخت است، بحمدالله دوستان این قید را تا حدودی رعایت می‌کنند و ما نیز مصمم هستیم که رعایت شود. 
 
منصوری تاکید کرد: در این هفته ستاد پدافند غیرعامل را ان‌شاءالله تشکیل می دهیم و تکالیف دستگاه‌ها نیز در این راستا، مشخص است و کاری که ما باید کنیم این است که پای اجرای تکالیف دستگاه ها و قانون بایستیم که انشالله حتما می‌ایستیم. 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *