کریمی: رقیب بقیه تیم‌ها برای کسب سهمیه هستیم/ استقلال امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

13:33 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۷۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم کارکرده‌ای داریم که می‌تواند در لیگ رقیب بقیه تیم‌ها برای کسب سهمیه باشد.

- فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*فردا بازی بسیار جذاب و سنگینی خواهد بود. تیم‌های رده سوم و چهارم در تمام دنیا حساسیت خاصی دارد.

*درست است که تیم چهارم هم شانس کسب سهمیه دارد، اما در همه جا رقابت سه تیم اول جذاب است. فردا همین قاعده حاکم است. استقلال تیم بسیار خوبی دارد و اگر ژستد را گرفته باشند تیمشان فوق‌العاده می‌شود.

*استقلال تیم بسیار خوبی است و امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تیم ما هم منهای بازی اول که مشمول باز شدن پنجره بود، تیم خوبی است. قرار بود پنجره باز شود و خیلی هم تلاش شد. تسویه حساب هم کردیم، اما باز نشد. مجبور شدیم در دفاع وسط از بازیکن جوان استفاده کنیم.

*تیم کارکرده‌ای داریم که می‌تواند در لیگ رقیب بقیه تیم‌ها برای کسب سهمیه باشد. با علم به اینکه سه امتیاز را از دست دادیم، اما شانس کسب سهمیه هستیم. فردا بازی زیبا و خیلی سنگینی خواهد بود. با بررسی دو تیم تصورم این است که بازی خیلی نزدیک باشد و امیدوارم تماشاگران بازی زیبایی را ببینند.

*از نظر زمانی برگزاری بازی‌ها دست سازمان لیگ نیست. تعطیلی‌هایی برای تیم ملی و همچنین مناسبت‌های ملی داریم که اجتناب ناپذیر است. از رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات شناخت دارم؛ دقیق و منظم هستند. سازمان لیگ جا افتاده و شرایط را درک می‌کند.

*بهاروند بازیکن، سرپرست و مدیر باشگاه هم بوده، همه چیز را لمس می‌کند. بدون بازی، آمادگی تیم را حفظ کردن خیلی سخت است. سازمان لیگ هم تلاشش را می‌کند که بازی‌ها منظم برگزار شوند. ما هم آمادگی همه نوع همکاری را داریم. اگر چه فشار زیاد می‌شود، اما باید همیاری کنیم که به موقع بازی‌ها برگزار شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *