سربخشیان: انتقادات به فدراسیون تنیس روی میز غیر منصفانه است/ در آمریکا می‌توانیم نتیجه بگیریم

8:45 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۵۷۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش اسبق تنیس روی میز ایران گفت:‌ ای کاش بجای اینکه افراد را تخریب کنیم واقعیت‌ها بیان شود و این مشکلات زمانی حل می‌شوند که دروغ نگوییم.

شهرام سربخشیان در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در سال‌های اخیر بازیکنان تنیس روی میز ایران روند رو به رشدی داشته‌اند و در رقابت‌های قهرمانی آسیا با انجام بازی‌های خوب عملکرد مثبتی در کارنامه خود ثبت کردند که این موضوع اهالی پینگ‌پنگ را به آینده امیدوارتر کرد.

وی افزود: با توجه به امکانات محدود و مقدور نبودن تدارک اردو‌های برون مرزی، اگر بتوانیم بازیکنان خارجی را به اردو‌های تمرینی دعوت کنیم بهتر از قبل نیز می‌توانیم نتیجه بگیریم.

ملی‌پوش اسبق تنیس روی میز ایران در خصوص رقابت‌های جهانی آمریکا خاطرنشان کرد: تا چند سال قبل شرایط برای حضور در لیگ باشگاه‌های خارجی و لژیونر شدن بازیکنان ایرانی مهیا نبود، اما شرایط حال حاضر به گونه‌ای است که نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی آمریکا در لیگ‌های اروپایی لژیونر هستند و در کمپ‌های مختلف تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و در زمان حضور در ایران بلافاصله در اردوی تیم ملی مشغول تمرین می‌شوند؛ بنابراین با این تفاسیر می‌توان نظر مثبتی بر عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های جهانی داشت و حتی در صورت قرعه مناسب می‌توان به کسب چند برد نیز امیدوار بود.

سربخشیان درخصوص عملکرد فدراسیون در چند سال اخیر تصریح کرد: طی دو سال گذشته با توجه به شرایط همه گیری کرونا نمی‌توان ایراداتی بر عدم برگزاری اردو و مسابقات به فدراسیون وارد کرد که البته با وجود این شرایط بازهم اردو‌ها و مسابقات متناسب با این شرایط برای ورزشکاران در نظر گرفته شده بود.

وی پیرامون برخی انتقادات پیرامون عملکرد فدراسیون تنیس روی میز گفت: من این انتقادات را غیرمنصفانه می‌دانم و باید برخی واقعیت‌ها را قبول کرد. درست است که فدراسیون‌های قبل نیز عملکرد خوبی داشتند، اما از نظر کلی عملکرد فدراسیون حال حاضر را مثبت ارزیابی می‌کنم و اهالی این رشته باید دست از حمایت برای پیشرفت روز افزون تنیس روی میز کشور برندارند.

پیشکسوت تنیس روی میز ایران در خصوص تصاحب دو کرسی بین‌المللی توسط افشین بدیعی و مهرداد علی قارداشی گفت: هر کشوری در مجامع بین‌المللی حتی اگر یک نماینده داشته باشد به نفعش خواهد بود. بدیعی و قارداشی قطعا به نفع تنیس روی میز ایران و سربلندی ایران اقداماتی را انجام خواهند داد و برای آن تلاش می‌کنند. هر چقدر نفرات بیشتری صاحب این کرسی‌های بین‌المللی شوند شرایط برای رشد و توسعه بیشتر این ورزش فراهم خواهد بود.

وی افزود: مدتی است که برخی با انتقادات غیرمنصفانه به فدراسیون در تلاش برای تخریب هستند. نفراتی بودند که در زمانی که خود مسئولیتی در فدراسیون داشتند در طول ماه حتی یک بار هم جواب تلفن را نمی‌دادند، اما از زمانی که کنار رفتند هر روز با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی برای تخریب تلاش می‌کنند که متاسفانه این روند در هر فدراسیونی وجود دارد و تنها دلیلش این می‌تواند باشد که تا زمانی کسی صاحب جایگاه است همه چیز خوب است و به محض کنار رفتن کل مجموعه فدراسیون را بد قلمداد می‌کند. رییس فدراسیون، دبیر فدراسیون و... هر کسی در جایگاه خود برای تنیس روی میز زحمت کشیده است.‌

سربخشیان در پایان گفت: ای کاش بجای اینکه افراد را تخریب کنیم و پشت سر زحمتکشان حرف زده شود، واقعیت‌ها بیان شود و این مشکلات زمانی حل می‌شوند که دروغ نگوییم. از دلسوزان و پیشکسوتان این رشته درخواست می‌کنم برای برطرف کردن کینه‌ها و برای پیشرفت این ورزش تلاش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *