رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسینی: هدف اول ما قهرمانی است/ برای بُردن استقلال به تهران خواهیم آمد

9:45 - 06 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۲۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال همواره تیمی بزرگ و قابل احترام بوده و بازی با آن‌ها در آزادی کار خیلی سختی است، اما ما هم تراکتور هستیم و قطعاً برای برد به تهران خواهیم آمد.

عبدالله حسینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ‌برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و مطابق پیش‌بینی کادرفنی، دیداری سخت و درگیرانه از آب درآمد که خدا را شکر موفق شدیم با یک بازی حساب شده سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

وی ادامه داد: هواداران ما در هفته اول با شکست مقابل گل گهر خیلی اذیت شدند که خوشبختانه موفق شدیم این هفته شکست هفته اول را جبران کرده و تفاضل خود را صفر کنیم تا دل هواداران با این برد شیرین، شاد شود.

مدافع تراکتور درباره بازی حساس هفته سوم مقابل استقلال عنوان کرد: استقلال همواره تیمی بزرگ و قابل احترام بوده و بازی با آن‌ها در آزادی کار خیلی سختی است، اما ما هم تراکتور هستیم و قطعاً برای برد به تهران خواهیم آمد. مطمئن باشید مانند بازی مقابل نفت، تیمی قدرتمند و مقتدر را در زمین خواهید دید.

وی در رابطه با هدف این فصلش با تراکتور تصریح کرد: در جلساتی که داریم فیروز کریمی هدف اول تیم را قهرمانی و پس از آن کسب سهمیه آسیایی می‌داند. ان‌شاالله بتوانیم گام‌های محکمی به سوی قهرمانی برداریم و قطعاً تمام تلاش خود را برای این هدف بزرگ انجام خواهیم داد.

بازیکن تراکتور در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور و تاثیر آن بر روند تیم خاطرنشان کرد: تا چند روز پیش پنجره‌ی ما بسته بود و چندتا از نفرات ما هم غایب بودند که باعث شد در سفر به سیرجان شرایط برای ما سخت باشد، اما با باز شدن پنجره روحیه مضاعفی به تیم تزریق شد و حالا با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به سوی اهداف خود حرکت خواهیم کرد.

مدافع میانی تراکتور در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای نام تراکتور و این پیراهن انجام خواهم داد و سعی می‌کنم برای این باشگاه مُثمرثمر باشم و بتوانم دل هواداران را شاد کنم. امیدوارم تراکتور به جایگاهی خوب و درخور شأن نام بزرگش برسد. بی‌صبرانه منتظر حضور پرشور‌ها در ورزشگاه هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *