رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الهامی: جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است/ مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است

11:54 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: فردا بازی فیزیکی و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود.

- ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* هفته دوم را در پیش داریم و تیم‌ها کم کم در حال شناخت از یکدیگر هستند.

* به گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها خسته نباشید می‌گویم زیرا به نظرم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حقش بیش از این بود و می‌توانست بهتر باشد. مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است.

* تیمی که ۵ دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. آن‌ها فوتبال با برنامه‌ای بازی می‌کنند ولی ما هم راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه‌ها و سختی‌هایی داریم، اما می‌خواهیم با خوشی و اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

* فردا بازی فیزیکی و سخت در پیش داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود. پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه‌ای است، ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم‌ها به ما احترام بگذارند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین‌های لیگ امسال باشیم.

* شما هر تیمی را که ببینید چند بازیکن مازنی در آنجا حضور دارند. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما هم از فرصت استفاده کردیم و ۵-۶ بازیکن جوان در اختیار گرفتیم. در کنار این‌ها نفراتی، چون علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی و رضا جعفری را در اختیار داریم.

* دوست دارم امسال به جای جایگاه و کسب نتایج طوری بازی کنیم که مردم ما را بشناسند و بدانند تیم ما قابلیت‌های فنی خوبی دارد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *