رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نویدکیا: بازی سختی داریم/ سال گذشته بیشترین امتیاز را به نفت مسجدسلیمان دادیم

20:15 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۳۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی سپاهان، پس از نفت مسجدسلیمان گفت: سال گذشته ما بیشترین امتیاز را به تیم نفت مسجدسلیمان دادیم که در مسجدسلیمان باختیم و اصفهان با این تیم مساوی کردیم.

- محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بیست‌ویکم، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: 

*بازی در برابر نفت مسجدسلیمان بازی سختی است، سال گذشته ما بیشترین امتیاز را به تیم نفت مسجدسلیمان دادیم که در مسجدسلیمان باختیم و اصفهان با این تیم مساوی کردیم.

*بازی هفته قبل این تیم را دیده‌ایم، این تیم با دوندگی بالا، یک بازی پرفشار در برابر پیکان انجام داد اما با تمرکز بالا تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم. 

*ما سه روز است که تکلیفمان مشخص نیست و نمی‌دانستیم باید به کجا برویم، از فدراسیون و سازمان لیگ خواستیم به ما نامه کتبی بزنند که دقیقا کجا برویم‌ اما حتی حاضر نیستند که به ما نامه کتبی بزنند که بازی ما در اهواز یا مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

*به ما گفتند شفاهی اعلام می‌کنیم اما در فوتبال حرفه‌ای چیزی شفاهی نیست، این وضعیت از این فدراسیون با این دبدبه و کبکبه بعید است.

*با مرزبان کاملا هماهنگیم و قبول دارم ویژگی‌های شخصیتی‌مان مکمل است.


برچسب ها: لیگ برتر سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *