کریمی: بار فنی تیم باب میل من نبود/ گلر ما یک بار هم زمین نخورد

21:08 - 03 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۳۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به لحاظ فنی کمی بار فنی تیم باب میل من نبود.

- فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بیست‌ویکم، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* به لحاظ فنی کمی بار فنی تیم باب میل من نبود. حمل بر خودستایی نباشد اما پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر از این است.

* هرچند پیروز شدیم، اما در برخی موارد توپ را از دست دادیم و این موضوع باید برای ما مهم باشد. شاید در طول ۹۰ دقیقه یک بار هم گلر ما زمین نخورد؛ غیر از یک صحنه که قصد داشت پشت دفاع را جمع کند. 

* این برد را به همه هواداران تقدیم می کنم که در این مدت همیشه حامی ما بودند. امیدوارم با دعای خیر آن‌ها در ادامه هم به پیروزی برسیم تا مقابل آن‌ها سرافراز باشیم.

* از جانب مردم آذربایجان می ‌گویم که راضی نیستیم بخاطر ورزش تعدادی از مردم در خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند و از دست بروند. تمام فوتبال به جان یک طرفدار و مردم نمی ارزد. تصمیم گیری در این خصوص را برعهده ستاد مبارزه با کرونا گذاشته ایم هرطور که صلاح است رفتار کنند.

* موضوع اینجاست که تیم ما بیشترین ضرر را می کند و حتی از پرسپولیس و استقلال هم بیشتر متضرر می شویم. تماشاگران ما برای بازی نمی آیند بلکه به عشق تیم شان وارد ورزشگاه می شوند.

* حتی اگر با تیم دوازدهم بازی داشته باشیم بازهم با عشق می آیند و طوری حمایت می کنند که انگار با صدرنشین لیگ بازی داریم. با وجود اینکه بیشترین ضرر را از این موضوع می بینیم بازهم راضی نیستیم که خطری یکی از مردم عزیز کشورمان را تهدید کند. 

* آرزو می کنم این ویروس منحوس هرچه زودتر از ایران و جهان رخت برببندد و شاهد حضور تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه ها باشیم و ما هم در سایه امنیت و آرامش هواداران پرشورمان را در ورزشگاه ببینیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *