مجیدی: حق هواداران است که امسال قهرمان شویم/ اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود

19:25 - 15 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۱۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مجموعه تیم فوتبال استقلال امروز مهمان مدیرعامل این باشگاه بود.

- بر اساس اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، ظهر امروز (پنجشنبه) مجموعه تیم فوتبال استقلال مهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه در هتل المپیک بود.

پیش از آغاز ضیافت ناهار که در فضایی صمیمانه و دوستانه برگزار شد، سرمربی، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال دقایقی صحبت کردند.

در ابتدای این جلسه فرهاد مجیدی ضمن تشکر از آجورلو و اعضای هیات مدیره که این جلسه را ترتیب داده‌اند، گفت: امیدوارم فصل خوبی را بتوانیم کنار هم رقم بزنیم. ما امسال تصمیم گرفتیم تیم نسبتا جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم، ولی خود را به خوبی آماده لیگ کرده‌ایم. بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و چند اسم دیگر هم به باشگاه داده‌ام تا ان‌شاءالله جذب شوند.

وی افزود: یکی از مشکلات فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسایلی از این دست است. الان مسئله مالی از دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید که بدون دریافتی و با تمام وجود تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و در یک جمله می‌توانم بگویم که اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران توقع قهرمانی دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مطمئنم با مدیریت جدید این اتفاق رقم می‌خورد و امسال ما مصمم به موفقیت هستیم. امسال تلاش بیشتری برای استقلال می‌کنم و این حق هواداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.

در ادامه این جلسه پرویز مظلومی پیشکسوت و عضو هیئت مدیره استقلال اظهار کرد: صحبت‌ها را فرهاد مجیدی کرد. آجورلو در تلاش هستند مشکلات را حل کنند. او شبانه روز تلاش می‌کنند. تیم ما خوب است و همیشه گفته‌ام که توپ‌های ما مقابل الهلال گل نشد. به فرهاد هم گفتم تیم خوبی بسته است. با تلاشی که کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان دارند، قهرمانی دور از دسترس نیست و ان‌شاءالله استارت اول را خوب می‌زنید. هواداران از شما انتظار دارند. امسال با توکل به خدا جام در دستان شما خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *