واژگونی پراید ۳ مصدوم به جا گذاشت

10:05 - 14 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۷۱۰
مجید رنجبر از واژگونی سواری پراید پس از برخورد با دیواره‌های پل صدر مقطع قیطریه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد و واژگونی سواری پراید در محدوده شرق به غرب محورصدر مقطع قیطریه، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه وقتی نتوانسته خودروی خود را کنترل نماید ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با دیوار‌های پل صدر نیمه واژگون می‌گردد.
 
بیشتر بخوانید:

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *