جان باختن راننده موتورسیکلت در دورگرد آوینی

10:56 - 12 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۳۰۶
حمید حمیدی از برخورد شدید موتورسیکلت با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: درساعت ۱۲:۵۴ ظهر دیروز وقوع یک فقره تصادف شدید موتورسیکلت با گاردریل‌های شمال به جنوب امام علی دور گرد آوینی به شمال، به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راکب موتورسیکلت به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌های میانی این بزرگراه به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: راکب این موتورسیکلت نیز پس از این واژگونی به میان فضای سبز محدوده پرتاب می‌شود.

وی گفت: با حضور رییس و تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، موتورسیکلت وی به کنار راه منتقل گردید و خودرو‌هایی که مدتی بود پشت این تصادف مشغول تماشای این تصادف بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

حمیدی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده و علیرغم تلاش مستمر و احیا مصدوم توسط تیم‌های اورژانس در محل حادثه فوت می‌نماید.

وی از رانندگان خواست حین حرکت تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدام و حرکتی که حواس راننده را پرت کند جدا خودداری نمایند تا در مواقع لازم بتوانند عکس العمل مناسب از خود نشان دهند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *