سه فوتی بر اثر نقص فنی کامیون

10:00 - 12 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۲۵۰
علی همه خانی از وقوع یک فقره تصادف شدید در محدوده خیابان ولنجک به علت بروز نقص فنی در سیستم ترمز یک دستگاه کامیون و فوت سه نفر در این حادثه تلخ خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۱:۵۸ بامداد امروز دوشنبه مورخه ۱۲-۰۷-۱۴۰۰ در مسیر شمال به جنوب خیابان ولنجک نبش یکم یک دستگاه کامیون حامل بار نخاله که در حال حرکت در این محدوده بوده به علت نقص سیستم ترمز و باسرعت با جدول این مسیر به شدت برخورد می‌نماید.

همه خانی بیان داشت: این کامیون که راننده آن دیگر بر وسیله خود کنترلی نداشته و نمی‌تواند آنرا متوقف نماید پس از برخورد با این جداول واژگون می‌گردد.

وی افزود: این تصادف در اینجا ختم نمی‌شود و در ادامه این حادثه کامیون به این مخالف رفته و با یک دستگاه کامیون ولوو دیگر برخورد می‌نماید.
 
بیشتر بخوانید:

همه خانی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های کارشناسی منطقه ۱ پلیس راهور تهران بزرگ در محل این حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی و بررسی صحنه تصادف پرداختند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاسفانه دراین حادثه سه نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت نمودند.

وی با اشاره به ضرورت بازدید‌های روزانه و لحظه‌ای که می‌بایست رانندگان مخصوصا رانندگان حوزه حمل و نقل و بار از خودروی و وسیله خود داشته باشند و با ابراز تاسف از این حادثه دردناک گفت: رانندگان موظفند نسبت به رفع ایرادات و رفع نقص فنی خودروی خود به صورت روزانه و مخصوصا رانندگان حوزه حمل و نقل بار و مسافر به صورت مدام و مداوم اقدام نمایند و هیچ گاه رفع این نواقص را به روز‌های بعد موکول ننمایند تا شاهد این اتفاقات تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *