تخلیه نخاله در بزرگراه

12:04 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۵۸۴
مجید رنجبر از تخلیه نخاله در سطح سواره رو مسیر بزرگراه امام علی (ع) توسط راننده کامیون و رصد این اقدام خطرناک وی توسط دوربین‌های مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: شب گذشته در مسیر دوربرگردان شمال به شمال امام علی زیر پل ورودی به مشیریه تخلیه نخاله از توسط راننده یک دستگاه کامیونت حمل بار باعث پخش شدن این نخاله‌ها در مقطع این بزرگراه و ایجاد خطر برای دیگر رانندگان گردید.

وی گفت: با رصدی که توسط تیم‌های مستقر در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ به صورت ۲۴ ساعته از معابر شهر تهران صورت می‌پذیرد، بلافاصله به نزدیکترین تیم بزرگراهی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ این تخلف و اقدام اطلاع داده شد و این تیم بلافاصله در این محدوده حاضر و ضمن متوقف کردن کامیون و اعمال قانون این وسیله، اقدام به هدایت رانندگان به لاین صحیح با اشاره با سوت و راکت شدند.

وی گفت: راننده مکلف شد نخاله‌های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری و مجدد به داخل کامیون منتقل نماید.
 
بیشتر بخوانید:

رنجبر گفت: همجنین جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام نمودند.

وی از رانندگان حمل بار خواست به هیچ وجه بار‌های نخاله خود را در سطح معابر رها ننمایند، زیرا این کار باعث روبرو شدن ناگهانی دیگر رانندگان و سد معبر در مسیر آن‌ها شده و این رانندگان مجبورند به صورت ناگهانی مسیر خود را تغییر و باعث ایجاد تصادف و حوادث جبران ناپذیر دیگری شوند و در صورت حمل بار‌هایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آن‌ها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار اطمینان حاصل نمایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *