رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیا از زوار اربعین حین ورود به کشور تست PCR گرفته می‌شود؟

8:38 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۵۶۷
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه آیا از زوار اربعین حین ورود به کشور تست PCR گرفته می‌شود؟ بیان کرد: زائرین ایرانی بصورت رایگان در مراکز درمانی عراق، ویزیت می‌شدند.
- احمد محمدی‌فر در ارتباط زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه آیا از زوار اربعین حین ورود به کشور تست PCR گرفته می‌شود؟ بیان کرد: زائرین ایرانی بصورت رایگان در مراکز درمانی عراق، ویزیت می‌شدند.
 
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به حفظ سلامت زوار بیان کرد: ما در ۲ بخش مسئله بهداشت و درمان زائران را انجام دادیم. اول در داخل کشور با استفاده از تجهیزات و تیم‌های پزشکی امبولانس‌ها را منتقل کردند تا امکانات را فراهم کند، ضمن اینکه با دولت عراق توافق شد زائران ایرانی را بپذیرند و به صورت مجانی تحت درمان قرار بدهند.
 
وی با بیان اینکه در داخل کشور و پایانه‌های مرزی تیم‌های بهداشت و درمان مستقر شده‌اند گفت: همچنین آمادگی ایجاد شده است تا در بازگشت زائران موضوع غربالگری و تست کرونا در پایانه‌های مرزی و فرودگاه‌ها انجام بگیرد.
 
محمدی‌فر ضمن اشاره به جابجایی مسافران در فرودگاه‌ها اظهار داشت: در ستاد مرکزی اربعین و ستاد مقابله به کرونا مقرر شد هواپیما‌ها برابر شیوه‌نامه‌های بهداشتی حمل و نقل را انجام بدهند.
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']
 
 
 

برچسب ها: کرونا عراق اربعین

ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
از کسانی هم که رفتن کنسرت ترکیه تست pcr میگیرن؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
0
از کسانی هم که رفتن کنسرت ترکیه تست pcr میگیرن؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *