رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واژگونی پژوی ۲۰۶ در بزرگراه بابایی

11:12 - 28 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۱۲۰
احسان مومنی از واژگونی سواری ۲۰۶ در بزرگراه بابایی به غرب و برخورد شدید با ۲۰۶ دیگر و واژگون شدن پژوی ۲۰۶ مقصر در این بزرگراه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۹:۵۵ صبح دیروز در مسیر بابایی به غرب نوبهار، یک دستگاه سواری ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده از مسیر خارج شده و پس از واژگونی به شدت با یک دستگاه پژو ۲۰۶ دیگر برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: این خودرو پس از آنکه با ۲۰۶ دوم به شدت برخورد می‌نماید بالاخره در لاین اول این بزرگراه و در همان محل متوقف می‌گردد.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می‌شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می‌گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می‌توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند.
 
بیشتر بخوانید:

مومنی افزود: تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توجه کافی به جلو از سوی ۲۰۶ اول اعلام می‌نمایند.

وی گفت: تیم اورژانس پس معاینه سراپایی و راننده ۲۰۶ به مداوای آن‌ها در محل حادثه پرداختند.

مومنی از رانندگان خودرو‌ها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند و همیشه توجه کافی و لازم را به جلو داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *