رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف کامیونت سرقتی

11:26 - 25 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۴۲۰
علی همه خانی از کشف کامیونت سرقتی در حین گشت زنی عوامل منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در مسیر بزرگراه همت – جوانمردان پس از اجرای طرح مهار خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت ۱۴:۵۵ ظهر دیروز، جانشین منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ، در حین گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان به شمال بعد از لشگری کامیونت مسقفی مسقفی را مشاهده کردند که باتخلفات بیشمار من الجمله سرعت وسبقت در حال تردد می‌باشد.

همه خانی ادامه داد: جانشین منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ این کامیونت را متوقف می‌سازد، ولی از آنجا که سارق قصد متواری شدن دارد پس از توقف، کامیونت را به صورت عمدی سمت دیگر خودرو‌ها رها ساخته و به چندین سواری آسیب وارد می‌نماید.

وی ادامه داد: بالاخره این کامیونت با انجام طرح‌های ترافیکی انتظامی، در مقطع همت – جوانمردان متوقف وپس از استعلام از وضعیت این کامیونت تیم گشتی متوجه می‌شوند که لحظاتی قبل مورد سرقت واقع شده است.
 
بیشتر بخوانید:

همه خانی افزود: این کامیونت بهمراه صورتجلسه‌ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو به مالک آن تحویل گردد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس راهور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *