افتتاح دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در پایتخت

8:46 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۷۳۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با نام پاسدار شهید سلامت، «صالح مهدوی مجد» در شهرک شهید محلاتی پایتخت افتتاح شد.
- دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با نام پاسدار شهید سلامت، «صالح مهدوی مجد» در شهرک شهید محلاتی پایتخت افتتاح شد.

با راه‌اندازی این مرکز با بیش از ۱۰ ایستگاه فعال تزریق، ظرفیت واکسیناسیون عمومی پایتخت در برابر ویروس کرونا افزایش خواهد یافت. 
 
این مرکز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است و در صورت نیاز می‌تواند ظرفیت واکسیناسیون خود را به صورت شبانه روزی ارتقا دهد.

از زمان کوتاه واگذاری بخشی از عملیات واکسیناسیون سراسری به نیرو‌های مسلح و با افتتاح این مرکز تجمیعی، تعداد مراکز جامع واکسیناسیون کشوری نیروی زمینی سپاه به ۷ مرکز با بیش از ۶۳ ایستگاه فعال افزایش پیدا کرد.
 
تعداد مراکز فعال جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در پایتخت، تا لحظه تنظیم خبر به ۲ مرکز افزایش یافت.
 
هم اکنون علاوه بر پایتخت، پنج مرکز دیگر نیروی زمینی سپاه در شهر‌های بروجرد، نجف آباد، پرند و مراکز استان‌های کرمانشاه و اصفهان، با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم و انجام واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا هستند.
 
هم اکنون در این مراکز و ایستگاه‌های مربوطه، بیش از ۲۱۰ پزشک، پرستار و کادر درمان نیروی زمینی سپاه در عملیات واکسیناسیون سراسری مشارکت دارند.
 
نیروی زمینی سپاه همه مراحل زنجیره سرد حمل و نگهداری واکسن، سامانه نوبت‌دهی و سامانه ثبت و پایش اطلاعات را با بهره‌گیری از کادر متخصص و آموزش دیده به گونه‌ای دنبال کرده است که ضمن رعایت همه استاندارد‌های تزریق، سرعت انجام واکسیناسیون عمومی نیز ارتقا یافته و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.
 
اولین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در منطقه قصر فیروزه پایتخت نیز همچنان به طور روزانه و با ظرفیت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است.
 
نام هر یک از این مراکز برگرفته از نام یکی از شهدای مدافع سلامت سپاه است که در تهران، نام دو مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه به نام پاسدار شهید «صالح مهدوی مجد» از اعضای کادر درمان بیمارستان شهید عارفیان نیروی زمینی سپاه و شهیده، عصمت سربیشه‌ای از پرستاران زحمتکش بیمارستان نبی اکرم (ص) این نیرو در شهر زاهدان مزین شده است؛ شهدایی از مجموعه کادر درمان سپاه که در راه خدمت رسانی به مردم و درمان بیماران کرونایی، جان خود را نثار کردند.
 
نیروی زمینی سپاه ضمن تلاش همه جانبه برای افزایش و ارتقای مراکز جامع واکسیناسیون در سراسر کشور و تهیه و تامین هزینه‌های مربوطه، تا تکمیل و پایان عملیات واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کرونا، در کنار مردم و بخش‌های مختلف خدماتی و درمانی کشور خواهد بود.

برخی اقدامات نیروی زمینی سپاه شگفت‌انگیز است

علیرضا زالی در این مراسم گفت: بخشی از خدمات نیروی زمینی سپاه در مقابله با کرونا شگفت‌انگیز است و سپاه تمام‌قد در خط مقابله با کرونا در خدمت مردم قرار دارد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: تیم قوی در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در مسیر واکسیناسیون عمومی حضور دارند و به مردم خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمام توان ارشد سپاه در مرکز واکسیناسیون سپاه در تختی واکسینه شدن و کماکان دست نیاز ما به سمت سپاه به ویژه نیروی زمینی سپاه دراز است.

زالی گفت: نامگذاری این مرکز به عنوان نام مبارک شهید‌مدافع سلامت ساله مهدوی مجدد یک حرکت خوب و ارزشمند است و انشاءالله این روز‌های سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *